Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 22 stycznia 2013

Mam

w swoich zbiorach różne, różniste rzeczy... np stare srebrne sztućce.
Takie pojedyncze sztuki... wyszperane, gdzieś na pchlich targach...
Jak zobaczyłam gdzieś w sieci, stojak na kartki i zdjęcia wykonany ze starego widelca, nabrałam ochoty na takowy - tylko, że nie bardzo pamiętałam -  gdzie te sztućce schowałam.
No i znów sprzątanie się przydało ;)

Znalazłam dzisiaj... i sobie dziś taki wykonałam... bardzo mi się podoba...
Oto on w swojej samotnej krasie... zdjęcie na moim stole.


A tu z kartką, którą kiedyś wykonałam...


Postanowiłam tę kartkę dołączyć do mojej rozdawajki tak się prezentuje powyższa kartka w opakowaniu...


Przypominam, że Bohaczykowo rozdaje cukierasy :)
Zapraszam




35 komentarzy:

  1. Chyba pomogę Ci sprzątać! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ty może nie masz takich cudeniek, gdzieś schowanych? Masz jestem tego pewna :))

      Usuń
    2. Beatko, widelec też proszę dołączyć.

      Usuń
    3. O nie... na razie nie znalazłam drugiego... a ten ci mój jest.

      Usuń
  2. Bardzo sprytnie! Gdyby tak dwa identyczne ustawić ,to świetny sposób na stojak na rozłożoną książkę kucharską.Bardzo mi się podoba takie wyeksponowanie książki w kuchni...a Twoja kuchnia idealnie jak pamiętam komponowała by się z taką ekspozycją ;)
    Tak mnie troszkę poniosło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że chyba tak... tyle, że do książki to trochę za lekkie takie stojaczki. Ale np jakiś fajny cytat na fajnej kartce... w kuchni...

      Usuń
    2. Oooo odpowiedziałam na komentarz, a tu komentarz mi zniknął...

      Usuń
    3. Kurcze...właśnie ostatnio moje komentarze znikają!!!A przed chwilką w ogóle wyskoczył napis że mój blog zniknął i musiałam się weryfikować...

      Usuń
    4. Dobrze, że piszesz bo normalnie zwątpiłam czy nie mam jakiś omamów ;)

      Usuń
    5. No to wymyśl coś teraz na książkę...ale będzie klimat ;)

      Usuń
    6. pomysła to nawet mam... ale nie mam z czego wykonać... na razie... może jak przewalę dom do góry nogami ;)

      Usuń
  3. Beatko nie dość,że uzdolniona to jeszcze pomysłowa z Ciebie kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu piszę w poście, że sam pomysł nie mój ... tylko sztuciec i wyginanko moje ;)

      Usuń
  4. Świetny stojaczek i karteczkę można na nim podziwiać w całej krasie i okazałości.
    Ale, ale o jakiejś rozdawajce tu była mowa. Czyżbym coś przegapiła? Pędzę to sprawdzić.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo rozdaję, rozdaję i mam zamiar sporo rozdać ;)

      Usuń
  5. Cukieraski coraz słodsze się robią:))
    Widelec wielofunkcyjny pod karteczkę jak znalazł:))Też sobie coś dzisiaj wyszperałam i cieszę się jak dziecko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się rozkręcam... ja też potrafię cieszyć się jak dziecko

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tymi widelcami!!! Można zdjęcia np w antyramie wstawić. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze...ale żeby tak jeszcze powyginać idealnie, to dopiero sztuka. Widelcy Ci u mnie dostatek, mam nawet taki 30-sto cm w komplecie z łyżką - równie wielką, to chyba takie do półmisków, albo dla wielkoluda ;-), a wszystko pięknie zdobione...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny taki stojaczek, doskonały ekspozytor, muszę poszperać za starymi widelcami i sobie też wygiąć (mogę?), bo nigdy nie mam o co kartki oprzeć, gdy robię zdjęcia.
    Ciekawe co jeszcze fajne wyszperałaś podczas porządków?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz wyginaj jak tylko sztuciec pozwoli :)

      Usuń
  9. Widelce i łyżeczki jako haczyki do wieszania już widziałam, ale taka podstawkę widzę pierwszy raz!
    Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... mam jeszcze ochotę na biżuterię widelcową i łyżeczkową... ale muszę zdobyć jakieś piękne sztućce...

      Usuń
  10. Moja znajoma wyrabia biżuterię takową, cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio widziałam widelcowy wieszak na kurtkę z zagiętą rączką a górna część była powyginana na krztałt gałęzi drzewa. Takiego stojąca jeszcze nie widziałam a fajny jest bardzo! Szczególnie w Twoim wykonaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie jak wykonanie... dla mnie pomysł super... a ten nie mój ja się zainspirowałam

      Usuń
  12. Ależ się uśmiałam! Pomysł rewelacyjny!Jak to się mówi: prosta rzecz a cieszy.
    Pozdrawiam
    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie ... byłam już u Ciebie i jestem pod ogromnym wrażeniem

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)