Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 21 stycznia 2013

Znalazłam...

dobrze jest, od czasu do czasu musieć posprzątać... Wiecie, jak się sprząta to przychodzi nowe ;) Przyszło i do mnie, może nie takie znów nowe... ale jednak dawno nie wykonywane...
Po szlifowaniu stołu musiałam posprzątać, bo warstewka była spora... przy tej okazji znalazłam rameczkę, metalową, ozdobną, niedużą- fajną.
No i natchła mnie ona...
Czyli znów coś haftnę sobie... haftnę sobie na jedwabiu... kobietę se haftnę... czy na koniec będzie w tej ramce to inna sprawa... ale to ona mnie natchła...ramka nie kobieta.
Kasiu ( Kasia wie, że to do niej ) pamiętam... i mam już plan... ale musi jeszcze mój M wykonać to czego ja nie potrafię, a bez tego nijak.

Haft, to nie tak od razu... powoli sobie będzie powstawał... tak myślę :) a w przerwach powstanie to co ma powstać... na dziś tylko sobie szkicnęłam...




Przypominam zainteresowanym o tym, że Bohaczykowo rozdaje... proszę pamiętać o warunku koniecznym!


12 komentarzy:

  1. Ale cudna. Gdzie Ty masz te skarby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W różnych miejscach chowam i potem nie pamiętam...

      Usuń
  2. Powodzenia w haftowania :))
    Pamietam.... tylko czas... Ktoś mi ukradł czas.... ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś dzisiaj tajemnicza:)) Dobrze, że chociaż kawałek rameczki i szkic widać:))
    Zapowiedź bardzo interesująca:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicza? Nie po prostu nic więcej jeszcze na tym jedwabiu nie ma...

      Usuń
  4. Beatko Bardzo pracowita jesteś, a ja nie mogę przysłowiowego wiatru w żagle złapać.
    Portrecik będzie jak marzenie.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się gdzie by tu posprzątać, Powiadasz że sobie szkicnęłaś:))), już sobie wyobrażam ten portrecik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rameczka piękna, ja choćbym całą "chatę" do góry nogami przetrząsnęła, to nie znajdę takich skarbów, haft zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)