Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 5 marca 2014

Kolejna środa,

kolejne zajęcia ... kolejna praca.
Zastanawiam się czy uznać ją za skończoną? Patrzę na nią i patrzę i nie wiem... Chyba muszę się z tym przespać ;)
Jest to wariacja na temat tancerek w czerwieni Renaty Brzozowskiej ... jej oleje to jest to...

No dobrze, pokazuję, moją tancerkę :) oczywiście pastele suche.

"W czerwieni..."


Patrzę na tę fotkę i nadal nie wiem...


4 komentarze:

  1. wow!!!!
    tancerka super i jakże mi bliska :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonała! Piękna ta czerwień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW !!!!
    Piękno i lekkość w tańcu !!! Nic nie zmieniaj, jest cudnie!!! Moc pozdrowień posyłam !!!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)