Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 28 kwietnia 2011

Pergaminowo nadal!!!

Na forum Pergaminartu prowadzę warsztat o tłoczeniu kalki... tylko w bieli!!! Oczywiście są różne sposoby tłoczenia i wcale nie uważam, że mój jest jedyny i najlepszy!!! Jest po prostu mój i tyle! A skoro są osoby chętne, aby poznać mój sposób pracy z kalką, to dlaczego nie...
Oglądam dużo prac w tej technice i jest sporo takich, które są zrobione zupełnie inaczej i baaardzo mi się podobają!!!
Jako temat wzięłam lilię, bo :
1. lubię lilie
2. można na nim pokazać sporo
3. pięknie prezentuje się w bieli
4. zbliża się okres komuni,i to może i się przyda komuś i wykorzysta w tym celu.
A oto moja lilia... wytłoczona na pergaminie, jeszcze brakuje jej koronki... ale już mam ją na warsztacie i jak skończę, to pokażę lilię w koronkach :-D

13 komentarzy:

  1. piękna, "wyrywa" się z kartki :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Midio, dziękuję

    Jolu, do roboty koniecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, lilia wspaniała, jutro biorę do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! taka jak .... żywa, naturalna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko dziękuję, koniecznie do pracy

    Agus dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. ta lilia jest cudowna!! Ja też chcę się tego nauczyć!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Abiu, nie ma problemu zapraszam do mnie albo na forum Pergaminart-u

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy kazdym powrocie znajduje coraz piękniejsze rzeczy.Przepiękna ta lilia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego ludzkie ręce nie zrobiły. To niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, Mazmiko, juto
    Tosiu, ludzkie, ludzkie i to moje własne... widziałam jak to robiły

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też najbardziej lubię biel w tej technice, a lilia piękna - elegancka i jak żywa.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)