Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 8 maja 2011

Efekt wspólnej pracy z paverpolem

Dzisiaj, chciałabym pochwalić się efektami moich warsztatów paverpolowych, które odbyły się w Poznaniu.
Sami zobaczcie jak piękne prace powstały, warsztaty były twórcze, atmosfera wspaniała... niestety zdjęcia nie są rewelacyjne, ponieważ zapomniałam aparatu i wykonałam je komórką, a i tak widać jak świetne są to prace.
Oczywiście jak to bywa zawsze, zdjęcia nawet najlepsze, nie oddają piękna tych prac...






8 komentarzy:

  1. jak zwykle jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, świetne prace, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko już liczę dni do mojego wyjazdu i nie mogę się doczekać naszego spotkania.
    Beatko piękne rzeczy tworzą Twoje studentki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No cuda same!! Ale wiadomo jak się ma taką dobrą nauczycielkę to nie może być inaczej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jakoś się nie dziwię, że prace piękne. No bo w sumie jakie mają być, kiedy ktoś z pasją umie tą pasją zarazić innych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, pozostaje mi tylko absolutnie zgodzić się z tym co zostało już napisane.Śliczności.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kreatywne spotkanie a najbardziej podoba mi się to, że każda figura jest tak zupełnie inna od drugiej - brawo dla uczennic.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)