Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 15 listopada 2011

Na razie

pokażę dwie z czterech, które powstały... i nie dlatego, że tamte są jakieś nie do pokazania... muszę do nich dokupić jeszcze coś, aby pokazać!
Pierwsza to figura z przesłaniem, więc od niej zacznę...
"Zaopiekuj się sobą" taki nadałam jej tytuł. Ona ma nam przekazać, że warto pokochać siebie, zaopiekować się sobą... siebie mamy zawsze przy sobie... i możemy być swoim przyjacielem - zawsze...
W pędzie dzisiejszego życia, zatrzymać się na moment i otulić ramionami!!!!
Warto być dla siebie dobrym!!!



"Ciężka ona jest..." a koń musi nosić cztery ;-)



11 komentarzy:

  1. Fajna, zwiewna babeczka :) Podoba mi się! Facet mocujący się z podkową też mi się podoba :) Masz dar, bez dwóch zdań! Paverpol został wymyślony specjalnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Figura z przesłaniem świetna,ale najbardziej mnie urzekła interpretacja postaci z poprzedniego wpisu. Doskonała praca!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja już pisałam, że Twoje rzeźby są niesamowite?!?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza powinna przemówić do mnie, bo mam w tym temacie problem, stale, niezmiennie i od lat, niestety.
    A facecik bardzo sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, "Zaopiekuj się sobą" przemawia do mnie z ogromną siłą :) pozdrawiam z oszronionych Jaworzyn..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace,choć ta pierwsza podoba mi się jakos bardziej.Jest bardziej zmysłowa i ulotna,suknia cudnie miękko układa się fałdami wygląda niczym delikatny jedwab.Dziękuję za odwiedziny i komentarz.Miłego dnia,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra - normalnie słów mi brak

    OdpowiedzUsuń
  8. I przesłanie i figura ''zadbaj o siebie'' bardzo do mnie przemawiają.Buźki ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Beatko :) Fajnie, że mnie znalazłaś, ja jeszcze się do końca nie ogarnęłam z moim "stronoblogiem", czyli na razie wrzucam starocie, tworze nowe, ale póki powstaną to muszę mieć co wrzucać. U Ciebie pełno nowych prac widzę, wszystkie są niesamowite...a najbardziej "powaliły" mnie z nóg Twoje haftowane obrazy, dawno nie widziałam czegoś takiego niesamowitego ;) Tak w ogóle, mogę dodać linka na moim blogu do Twojego? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za Wasze opinie są dla mnie zawsze budujące i wielkie dzięki za odwiedzanie mnie
    Aniu, będzie mi bardzo miło jeżeli dodasz mnie u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pooglądałam i stwierdzam,że podobają mi się te Twoje figurki

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)