Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 29 stycznia 2012

Zmiana branży ...

dawno nic nie pokazywałam z tej dziedziny... prawdą jest, że mało ostatnio  robię z pergaminu.
Na forum Pergaminart-u odbywają się wyzwania... trwa akurat wyzwanie pt. Lampionik pergaminowy...
Ja wykonałam dwa...

Jeden dzisiaj... i tak się prezentuje...





Drugi, kiedyś, ale nie mam innego zdjątka, pokażę tak jak jest...ten jest maleńki, na tycim kieliszku, w zasadzie mieści się w nim świeczka...



Zakończyła się też wymianka ATC ... "Drzewko szczęścia"



Przypominam, że do jutra do północy można się zapisać na moje candy!!!!!

18 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta technika,misterna robota, ale wszystkich srok za ogon nie da się złapać.Podziwiam Twoją wszechstronność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne lampiony, bardzo delikatne jakby ażurkowe-śliczne.
    Drzewko szczęścia całe sredeczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie to zrobiłaś ;) zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. ...no cudne i w błyskawicznym tempie! pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampioniki wymiatają - ten pierwszy, ach... brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę dokształcam się na Twoim blogu, najpierw paverpol, teraz świeczniki z pergaminu... Nigdzy czegoś takiego nie widziałam. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, same cudeńka zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne to, ładne... , ale ileż roboty w to trzeba włożyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Koronkowa robota" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ty masz wszelakie talenta:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te lampiony! Szczególnie ten pierwszy wzbudza mój niekłamany zachwyt ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko oba są śliczne, ale ten drugi czyli pierwszy u Ciebie na blogu jest przepiękny!!!Jak kryształowa waza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne pergaminki, jednak Beatko coś robisz skoro powstały nowe pracki :) Strasznie podoba mi się ten drugi lampionik, jest bardzo oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są piękne , ale ten maleńki na ostatniej fotce jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pergaminowe cudeńka;-)
    koroneczki

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)