Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Na karteczki...

do niebieskiej kuchni.
Mam nadzieję ,ze się spodoba, to kartonażowe pudełeczko z magnesem na lodówkę. Jeżeli jutro dotrę na pocztę to wyślę.
Koniecznie muszę nabyć jakieś papiery nadające się do kartonażu. Technika zaczyna mnie wciągać, a nie bardzo mam czym działać, chyba że za jakieś materiały się chwycę. Chociaż i tych za wiele nie mam, jak kiedyś szyła to miałam, ale kiedy to było...
Cytat Ks. Jana Twardowskiego - na karteczce opalanej i specjalnie zmoczonej w niektórych miejscach. Praca w pastelowych barwach, nie ma rzucać się w oczy ma po prostu być w tej kuchni...

" Nie płacz w liście
nie pisz, że los ciebie kopnął.
Nie ma sytuacji bez wyjścia
kiedy Bóg zamyka drzwi - 
to otwiera okno."


Dziękuję za dialog pod poprzednim postem i proszę o jeszcze. Może być nie na temat ;)




15 komentarzy:

  1. Lubię do Ciebie wpadać, Twój blog jest szalenie inspirujący i ciągle dzieje się coś nowego. Kiedyś też myślałam, że ta technika nie dla mnie, teraz coraz bardziej zaczynam jej się przyglądać. Działaj,Beatko dalej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dla Ciebie jak najbardziej... a można cuda czynić ... pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniały cytat! I pudełeczko super! Ciekawe, czy dobrze się domyślam do kogo poleci...
    Papiery kup koniecznie i twórz!
    Szyć też powinnaś, z pewnością robisz to doskonale :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z technikami to jest tak, że niektóre wypróbujesz i na tym poprzestajesz, a inne chwytają Cię za serce i umysł i nie chcą puścić:)) Mniemam, ze kartonaż dla Ciebie jest z tej drugiej kategorii:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNIE TO ZROBIŁAŚ, PODOBA MI SIĘ:)
    Poezję ks. Twardowskiego uwielbiam. Mam nawet tomik z dedykacją od J.Zelnika.
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cenię poezję ks. Jana za prostotę i niesamowitą szczerość, za dosłowność i mówienie wprost, za niesamowitą mądrość jego słów ... i za to, że za nią stoi niesamowity człowiek

      Usuń
  5. Cytat bardzo prawdziwy!Pomysł rewelacja,w każdej kuchni może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe te słowa, oj prawdziwe. Osobiście to przeżyłam. Podobnie trafia w serce, jak desiderata.Pudełeczko śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko z mądrym cytatem :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)