Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 10 kwietnia 2012

Ponownie

pergamin ... tym razem zakładka i niebieska róża - wykonane na prośbę ale z własnej nieprzymuszonej woli ;-)
Mam nadzieję, że się spodobają i że sprawią przyjemność obdarowanym..
Tym razem pergamin w kolorze, ale i koroneczka się trafiła...

Niebieska róża, kolejna w moim zbiorze róż pergaminowych ... ale jest lubiana.


Na zakładce cytat:
"Dusza nie wychodzi na fotografii"
Ks. Jan Twardowski



Na koniec się chwalę, moją drugą wygraną w candy. Tym razem u Renaty - Alizee. Zdjęcie wygranej wzięłam z Renaty bloga, bo w życiu nie wykonam go tak pięknie. A te prace są tak doskonałe, że muszą być pięknie pokazane. 


Renato bardzo dziękuje za te niesamowite lny, podkładka z kieszonką miała już swój debiut na stole wielkanocnym. 




14 komentarzy:

  1. cudny, gratuluje wygranej ... ach ta róża prześliczna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te Twoje pergaminki. Mam wielką nadzieję, że kiedyś uda mi się wybrać do ciebie po naukę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, zapraszam w sumie nie tak daleko mamy do siebie...

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej!
    Róża jest piękna! Zakładka zresztą też :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta róża, niezwykła kolorystyka, nie sądziłam że tak efektownie w tych kolorach może się prezentować. Cytat.... niezwykle prawdziwy.
    Gratuluję słodkości

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam bladego pojęcia z "czym się to je" jeżeli chodzi o pergamin , ale muszę powiedzieć że róża .... I ten kolor ...I w ogóle .... Matko , jakie to śliczne !!
    Wygranej gratuluję z całego serca (co nie znaczy ze nie zazdraszczam)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego! Ach ta róża... i cytat tak poruszający :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne pocztówki:)Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pergaminki prześliczne. Ja się wczoraj męczyłam z zakładkami, ale gdzie mi tam do Twoich :-) A wygranej gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i nie wychodzi ta dusza na zdjęciu, ale jest obecna, to pewne:))) Gratuluję wygranego candy, szczęściaro:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale CI się poszczęściło. Gratuluję. A w karteczkach już masz mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)