Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 24 czerwca 2012

Do ogrodu...

idę. Po co?
Może zebrać owoce? A może po zioła? Być może po kwiaty na letni bukiet?
W dniu dzisiejszym w Chojnicach powstała taka zielona postać...

Z przodu


również z przodu inne ujęcie

prawy profil

i zupełnie inny lewy profil

Dziękuję za wczoraj i poproszę o dzisiejsze komentarze i jutrzejsze i każde.

25 komentarzy:

  1. piekna:))fajnie musi wygladać w ogrodzie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem, mogę tylko przypuszczać... bo już jej nie mam :-)

      Usuń
  2. Szalenie smukła i powabna.Skąd taki cudny koszyczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był gdzieś w domu... ale nabyłam kilka koszyków... z pewnością i one znajdą swoją rzeźbę ;-)

      Usuń
  3. Z takim koszykiem to pewnie po owoce ;)). Wygląda niesamowicie delikatnie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ... marzy mi się rzeźba z koszem na kwiaty - powinien mieć inny kształt...

      Usuń
  4. Piękna i samotna, wzięła kosz, ale nie wie, po co właściwie go niesie.....
    Szkoda, że już jej nie masz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech piękna!! Szkoda, że miałam gości i nie mogłam tego zobaczyć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, nic straconego... prędzej czy później się spotkamy.

      Usuń
  6. Po co? po cokolwiek.
    Postać wdzięczna, ujmująca spokojem...tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu jak się cieszę, że jesteś :-) Ściskam i pozdrawiam

      Usuń
  7. Mogłaby zbierać u mnie lawendę - piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda przy tym kolorze pięknie by wyglądała

      Usuń
  8. :))))))))) CUDNA jest!
    Po pomidorki lub ogórki na sałatkę!
    Zresztą
    po prostu idę
    sobie
    gdzieś
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech.. magiczne te Twoje postaci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysyłałam do Ciebie delegację ale przestraszyli się pogody. Rzeźba piękna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ pogoda była piękna, cieplutko słonecznie.
      Ja czekam ciągle na maila od Ciebie. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Bajeczna co tu bede dużo pisać

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatna, wiotka, niczym maki w ogrodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A dla mnie zwiewna i zamyślona:)Idzie do ogrodu,ale myśli o zupełnie czymś innym.Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. EXTRA, JAK POPRZEDNIA, ALE ZUPEŁNIE INNA:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ale cudowna ... wszystkie te twoje damy sa wyjatkowe pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękna i delikatna i tajemnicza. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam z rewizytą. Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, niesamowite. Twój blog od długiego czasu już obserwuję, a do agroturystyki wybieram się odkąd tylko znalazłam Twoją stronę w sieci (tylko urlopu dać mi nie chcą :-() i nagle patrzę, a tu komentarz na mym skromnym blogu właśnie od Ciebie :-))) Dziękuję za miłe słowa. Twoimi pracami jestem zachwycona, a komplety biżuterii, które ostatnio się pojawiły są wprost cudowne! W czerwonym z dodatkiem starego złota się zakochałam :-)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)