Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 8 sierpnia 2012

"Świat nagle zawirował, bo....


Ktoś mnie pokochał na dobre i na złe...
Bezchmurne niebo znów mam nad głową,
Bo ktoś pokochał mnie..."





Pamiętacie te piosenkę Skaldów?

 Wystarczy odrobina radości, luzu i ... świat wiruje wokół, a my wraz z nim.  
Życzę, aby Wasz świat wirował radośnie wokół Was a Wy w nim, a nie pędził przed siebie, gnając Was przed sobą... byle dalej, byle szybciej... Warto nieraz wysiąść z karuzeli życia, odpocząć, zastanowić się...zająć się nic nie robieniem.

Zobaczcie tej panience też świat zawirował... ciekawe, czy jak w piosence Skaldów!!! Wiruje tak, że czuje się wiatr we włosach i sukience...









Własnie dostałam przesyłkę od Grzesia. a w niej takie cudeńko, dziękuję serdecznie, niezmiernie ciekawa i piękna praca.


Pozdrawiam serdecznie wszystkich ....


12 komentarzy:

  1. Chciałoby się do niej dołączyć i wirować, wirować...:):)
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dziękuję Beatko. Dużo radości i ciepła dla Ciebie posyłam. ;-) Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu brakuje słów. Emocje zawarte w Twoich pracach są wspaniałe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne wirowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję ten powiew wiatru, ślicznie nią zakręciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie ją zawirowało - to może teraz postać Tego, co to ją tak zakręcił ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle oryginalne, pomysłowe oparte na talencie i wyobraźni nietuzinkowej prace ...podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuje oczywiście zapraszam częściej...

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)