Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 24 września 2012

Ze starego

coś innego...
Zacznę od nowej oprawy starego wachlarza. ( sam wachlarz również wykonałam sama w technice pergaminowej )
Jakoś poprzednia oprawa już do mnie nie przemawiała i w ramach wspomnień o lecie, dałam temu wachlarzowi nową kwiatową oprawę. Wykonałam passe z kartonu i okleiłam materiałem w kwiaty.
Efekt mi się podoba. Zdjęcie niestety jest jakie jest, w szybie odbija się zawsze coś...

Oto nowe oblicze starego wachlarza...


I specjalnie dla Asi - Jomo - zbliżenie fragmentu wachlarza



Gruga rzecz, której nadałam nowe oblicze to pudełko. Kiedyś zielone, potem wypłowiało na słońcu i stało się bezbarwne w zasadzie. Miało kolor bliżej nieokreślony. Dałam mu nową szatę i teraz jest takie. 


Zastanawiałam się czy wykonać jakąś ozdobę na wieczku... ale na razie zrezygnowałam i jest takie proste.


Pozdrawiam i dziękuję za wsparcie mojego filcowania ;-)

9 komentarzy:

  1. Kochana, donoszę Ci, że widziałam Twój pergaminowy lampion. Nabrałam ogromnego szacunku do TAKIEJ pracy. Nigdy nic nie widziałam robionego tą techniką, że tak powiem w realu, tyle co na zdjęciach. Chyba musisz Kochana Duszko zmienić aparat ;D - to taki trochę żart, ale i ciutkę prawdy. Opcja makro jest tu niezbędna, aby można było dojrzeć szczegóły.
    Widzę, że sztukę robienia różnych typów pudełek, opanowałaś do perfekcji.

    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu widziałaś? U kogo? Bo u mnie nie byłaś ;-)

      Usuń
    2. Właśnie, że NIE widziałam :)
      Tylko u Ciebie Twoje dzieła pergaminowe na zdjęciach i u Antashe, też na ZDJĘCIU.
      Właśnie tam zupełnie zaniemówiłam, nad Twoim lampionem. Jest zupełnie NIE do wiary.
      Ale teraz, dzięki Twojemu zbliżeniu, widzę i w tej pracy te cudne szczegóły.

      Ściskam Ciebie czule :**

      Usuń
  2. W takiej oprawie wachlarz wygląda przepięknie!
    Pudełko ślicznie odnowiłaś... ach, czego Ty nie potrafisz :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo wielu rzeczy nie potrafię... a chciałabym.

      Usuń
  3. super wyszło .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów mnie troszkę nie było, a tu i rzeźby piękne kolejne i kapciuchy ufilcowane i to jakie energetyczne i stare w nowe się zamienia (o, to, to lubię) ;))))))
    Ale jak skończe remonta, i wypakowywanie to więcej czasu u mnie będzie by wszystkie Twoje zakątki pozwiedzać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz gościem u mnie na dłużej... ja u Ciebie będę na pewno.

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)