Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 5 października 2012

Idzie jesień...

a nawet już przyszła. Czas na ciepłe skarpety i gorące zupy!
Jak się rzekło, tak uczyniłam... naciągnęłam ciepłe skarpety, sięgnęłam po spory talerz, odpowiednią łychę i dalej do dzieła... tylko gdzie by tu usiąść? Coby w spokoju strawę zjeść? No gdzie?

Może na telewizorze przycupnę? Zjem, dowiem się czegoś ciekawego?  Eeee nie, za  głośno, do tego ciągle ta polityka, to nie dla mnie. Jeszcze jakiejś niestrawności się nabawię!


No to może przycupnę na brzegu szafki, w kuchni. Wszystko pod ręką... Eeee też nie, ciągle ktoś coś chce. A to jeść, a to pić... ciągle słyszę posuń się, muszę sięgnąć... toć w takiej atmosferze nie da się spokojnie zjeść!


Już wiem, wejdę do góry na szafkę! Tu nikt mnie nie będzie przesuwał... no tak, ale za wysoko, spadnę jeszcze albo wyleje gorącą zupę komuś na głowę!


O TU! Będzie najlepiej, na koszyku, obok pieca sobie przycupnę cichutko. Idealne miejsce w ten zimny, jesienny dzień. Tu zostaję i zjem...


Pozdrawiamy serdecznie ja i ta co mnie wykonała ;-)

14 komentarzy:

  1. Koszyczek jak dla niej stworzony!!!Cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo i to wyobraź sobie, że wyplótł go 85 letni pan !

      Usuń
  2. Śliczna!!! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko piękna, co ja mogę jeszcze napisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. To miejsce blisko pieca jest idealne! Piękna postać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ona też tak uważa... co prawda chwilowe, ale zawsze... ma nadzieję znaleźć nowego właściciela ;)

      Usuń
  5. Jak ja zazdroszczę tej Pani tych skarpet i tego obiadu ;-)
    Najbardziej jednak tej miejscówki przy piecu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w taki dzień jak dziś taka miejscówka jak znalazł ;)

      Usuń
  6. na koszyczku podobasz mi się najbardziej, jak już nie możesz tak po ludzku, przy stole usiąść( ha, ha)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna! tak po prostu zwyczajnie cudna figurka.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)