Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 22 listopada 2012

Dwie...

każda inna i każda z innej bajki jak to mówią...
Chociaż... można by je nazwać antycznymi, chyba...

Pierwsza, kojarzy mi się z Grecją... dlaczego? nie wiem. 


Druga to w zasadzie świecznik, tu mam skojarzenia z Egiptem




Pozdrawiam i teraz trochę odpoczniecie ode mnie... nareszcie prawda?

17 komentarzy:

  1. Co Ty mówisz, Beatko. Mogę ciągle, bez końca siedzieć i oglądać Twoje dzieła. To wysoka półka i mierzyć się z nią nie ma sensu, ale uczyć się jej, jak najbardziej. Więc ja patrzę i się uczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie mówię, że znikam na zawsze ;) Tylko na trochę abyście odpoczęli... :))

      Usuń
  2. Dopiero zachwycałam się damą z pięknym czerwonym szlem a tu już kolejne powody do zachwytu.
    Beatko przeczytałam, odpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod coraz większym wrażeniem Twoich prac... w tej, z pierwszej fotki, zakochałam się :)
    i chyba bardzo odpowiada mi monokolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie opuszczaj nas! Wiem ostatnio mało Cię chwaliłam ale to z braku czasu a nie zachwytu nad Twoimi pracami :-)
    Pierwsza może z Grecją się kojarzyć bo ma ten "gliniany" garnek w rękach?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru!
      Wiem, wiem, nie zawsze jest czas na komentowanie.

      Usuń
  5. A dokąd to? Wracaj zaraz, proszę.
    Nie wiem czemu, ale z bardziej "czarną" Afryką mi się kojarzą te dwie ostatnie postaci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem... tylko na trochę do stolicy wybyłam.
      Masz rację z Afryką też można by je skojarzyć.

      Usuń
  6. No bo ta pierwsza już przygotowała słój do przetarcia oregano ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a cóż za złośliwy chochlik ci podszepnął że chcemy odpoczywać od ciebie i twoich prac???
    nie wiem co w planach, ale myślę inni się ze mną zgodzą - proszę to szybciutko załatwić i wracać tu do nas!!!! cóż ja będę czytać w pracy przy porannej kawie??? ojj...

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)