Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 29 czerwca 2013

Połączyłam

można tak powiedzieć - zawód wyuczony z (podobno, bo taki chyba powinnam pisać w dokumentach) wykonywanym.
Tym razem dla dziecka ... będzie opakowaniem dla pieniążków prezentowych, a potem dziecię będzie chodziło do wszystkich gości i gruchało ;)
Pewnie już się domyślacie, że powstała kolejna świnka - skarbonka.
A dlaczego połączenie zawodów?
Wyuczony to matematyk - a skarbonka jak najbardziej ma coś z liczeniem wspólnego, prawda...
W dokumentach mam rolnik - a świnka z tym zawodem jak najbardziej.

Tym razem wykonana z papier mache.
Pomalowana farbami akrylowymi. Przejaśnienia to nie przecierki - tylko metoda suchego pędzla. Ubrana w czepek koronkowy, dzięki temu ma radosną mordkę. Chociaż świnka ma chyba ryjek... nie mordkę...


Bardzo dobrze czuje się jak widać wśród zieleni... ale słońce odbijało się za mocno w połysku lakieru, więc na dalszą sesję przenieśliśmy się do domu.


Oto jeden bok świnki


A tu drugi... równie kolorowy


Prawda, że wygląda sympatycznie...


A z tyłu, zaznaczono wyraźnie do czego służy podłużny otwór... no może nie koniecznie grosze trzeba wrzucać ;)


Pozdrawiam i zastanawiam się czy powstanie kolejny egzemplarz trzody ;)

To jest 500 post... oj chyba będę musiała pomyśleć o czymś dla Was... 




34 komentarze:

  1. Wciągnęły Cię świnki :)

    Ale urokliwe wychodzą, to czemu by (.... i tu się zająknęłam, bo chciałam napisać trzódki, ale... eeee... jakoś do kóz mi bardziej pasuje... ale z drugiej strony mówi się o trzodzie chlewnej... i mam zagwozdkę - widzę, że też używasz tego właśnie określenia :) EOT) nie powiększyć rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy twierdzą, że powinnam przerzucić się na trzodę ;)

      Usuń
  2. Wygląda na szczęśliwą i pewnie im więcej w brzuszku tym jest bardziej radosna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świnka zadowolona , że będzie przechowywać kasiorke Oliwki!
    Pomysłowa i ładna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie czy Oliwka będzie zadowolona, że taka świnka będzie przechowywać... a raczej mama Oliwki... bo Oliwka jeszcze mała :)

      Usuń
  4. Świnka prezentuje się wspaniale z tymi kolorowymi boczkami!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna skarbonka łąkowa. Jak dla mnie super, lubię takie klimaty. Jest radosna i taka kolorowa. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łąkowa... super określenie... I Tobie miłej niedzieli

      Usuń
  6. Elegancki ten łąkowy prosiaczek...Miłego wypoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, taka śmieszna. . Czepek szalenie mi sie podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świnki są takie słodkie,a ta jeszcze taka wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne świnki skarbonki, cudowne rzeźby, wyjątkowe kartki i olśniewający ogród :) Wreszcie wróciłam i widzę że BZB się nie nudziła ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ona świetna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Świnka - elegantka,urocze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś czuję, że tak urocza świnka szybciutko się napełni, no bo kto będzie umiał odmówić sobie przyjemności "obcowania" z taką elegantką :)
    Świetna praca!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczy dający prezent... nie wiem co na to mama obdarowanej ;) czy też będzie zadowolona...

      Usuń
  13. Wędruję po tej sieci, wędruję, zaglądam to tu, to tam... i proszę - trafiłam i tu :)
    i cieszę się bardzo, bo znów odkryłam piękne, magiczne miejsce...
    w dodatku ciekawe, kolorowe i inspirujące (bo jest co oglądać i podziwiać!)
    a ta w czepku to taka świnka-babcinka, wesolutka, optymistyczna i śliczna.
    Będę tu wpadać,
    tymczasem pozdrawiam, Vika
    www.astrolabiumart.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatyczna i baaardzo praktyczna:) Niech dobrze służy Oliwce:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne te Twoje chrumki. I takie radosne. Muszę się zapatrzyć i dokończyć swoją ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)