Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 29 lipca 2013

Pomagamy

Szymkowi...
Ponieważ wiem co to znaczy mieć chore dziecko... postanowiłam włączyć się do tej akcji...
Wiem, że nie da się pomóc wszystkim... wiem, że różnie to bywa z tymi akcjami... ale tym razem zaufałam Maryś, skoro ona się włączyła to i ja też!

Dlatego zapraszam Was do tego, żebyśmy wspólnie podnieśli nasze serca i pomogli rodzicom dwuletniego Szymka- uratować mu oczko.


Przedmiotem licytacji jest ta rzeźba

Zapraszam!



Niech pozwoli Szymkowi zobaczyć to co "widoczne i niewidoczne dla oczu"...




Rozpoczynamy licytację od 50 zł... 

Licytujemy tu na blogu w komentarzach!!!

Ta licytacja trwa od teraz do 

2 sierpnia do godziny 12 w południe

Szymek już 7 sierpnia rozpoczyna pierwszą dawkę chemii w klinice - w Londynie - my pomożemy MU, żeby mógł odbyć wszystkie zabiegi konieczne do uratowania wzroku.

Każda złotówka w takiej sytuacji ma znaczenie, pieniążki z tej licytacji można wpłacać (dowolną kwotę również, liczy się każda złotówka ) przez stronę Fundacji - TU

Pozdrawiam serdecznie i liczę na Was :)









15 komentarzy:

  1. Przede wszystkim po ciuchu właśnie liczyłam na to, że to będzie rzeźba - a posiadac Twoją rzeźbę z taka maleńką historią - to MAGIA :)
    60 zł i proszę o podbijanie ceny - ja bardzo lubię emocje licytacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maryś - obiecuję, że wymyślę specjalną historię do tej pracy... i osoba, która wygra otrzyma rzeźbę wraz z opowieścią :)

      Usuń
    2. a ja widzę tą rzeźbę namalowaną na ciuchu od Ciebie:)))))))))) i na jakiejś licytacji, a jakże :)))

      Usuń
    3. Maryś... co ty na to? :)

      Usuń
  2. To ja daję 70 zł .
    Beatko , mogę nagłośnić u siebie ? i dać linka do Ciebie ?
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Maryś;)))))) chyba już czujesz mój oddech na plecach?:))))))))))))
    80 zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina Ty skrabeuszu - Twój oddech na moich plecach podbity przez Sylwkę! :)

      Usuń
  4. Dziękuję i czekam na jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny blog! obserwujemy? luyyyza.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Licytacja zakończona - dziękuję Maryś... i poproszę o dane do wysyłki na maila :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)