Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 18 sierpnia 2013

Dziś

pokażę pracę w etapach jej powstawania...
Ma być ( bo to zależy czy nie spaprzę :) ) to kartka w technice pergaminowej. Rozpoczęłam od wytłoczenia motywu... czyli na ten moment słoneczniki są w bieli.

Ten etap powstawał około godziny.


Pozdrawiam serdecznie słonecznikowo :)

4 komentarze:

  1. Bardzo pięknie się zapowiada- kocham słoneczniki- ciekawi mnie czy to co zobaczyłam oczyma wyobraźni pokryje się z Twoją wizją:))))
    Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na następny etap:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całym sercem podziwiam Twoje prace. Mam nadzieję, że jesienią uda mi się wybrać do Ciebie na naukę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie już mogłoby zostac ..jest tak cudnie:))))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)