Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 8 lutego 2014

Piękny

dzień.
Idealny na spacer gdyby nie błoto po kolana...
Spacer odbyłam... nogi zmoczyłam ... i tyle...
Postanowiłam więc odpuścić i zabrałam się za rysunek. Pastele kolejny raz.
Troszkę inne podejście do tego medium. Już nie szczegółowo. Barwne plamy... a potem wydobycie kształtu poprzez naniesienie kreski.

Wyszła mi taka praca :)


Bukiet herbacianych róż...

Pozdrawiam serdecznie...  

6 komentarzy:

  1. Cudowne:)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita, w Tobie jest coś, co sprawia, że działasz na mnie jak oaza spokoju, emanujesz ciepłem, dobrocią i to wszystko przekazujesz w swoich pracach, cudnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca.. już podziwiałam na fb :) u nas na szczęście błota nie ma.. ale i zimy wcale prawie nie było. Także spacerek na słoneczku był samą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tys piknie ... jak mówią górale, a na poważnie bardzo mi się podoba takie Twoje podejście do pasteli ... efekt śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca i...taka chmm...taka moja...

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)