Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 6 kwietnia 2014

W końcu cała ekipa

w komplecie. Wszyscy są już razem...
Czyli dwie uszatki i dwóch ogoniastych :)
Na początek przedstawić muszę drugiego ogoniastego... bo nie był jeszcze pokazany.

Jacek Zając


I sparowane...

Olka z Jackiem


Julka z Wackiem


I na koniec cztery twarzyczki zającowe :)


I za co się teraz zabiorę??? 
Wiecie?
Bo ja nie !

16 komentarzy:

  1. Ale śliczne! Beatko, brak mi słów. Gdziekolwiek je zobaczę, będę wiedziała, że to Twoje. A teraz za jaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetne!!!A teraz może weźmiesz się za pianaki-bo na pewno nie usiedzisz bezczynnie.Ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jakieś jaja już w tym roku popełniłam i chyba na tym zakończę :)
      Ile można mieć jaj????

      Usuń
  4. Cudowne, prześliczne, wyjątkowe, wesołe, radosne, niezwykle sympatyczne królisie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wesoła gromadka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ty to robisz ze sa takie rozkoszne

    OdpowiedzUsuń
  7. Już Ty tam znajdziesz sobie zajęcie:)))
    Najbardziej podoba mi się Jacek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie znalazłam ... co z tego znaleziska wyjdzie - zobaczymy ;)

      Usuń
  8. He, he ekipa-wymiata.
    Beata, mam roze;) Piekne!!! Zjawiskowe!
    Pisalam juz w Kurniku, ze dotarly calo..procz ramy. Nic to.
    Dzieki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczęśliwa, że się podobają ... ale myślałam, że ją zapakowałam dobrze! Musieli nią nieźle pomiatać!
      Dobrze, że szkło nie uszkodziło pracy :)

      Usuń
  9. Ale mają śmieszne pyszczki! Cudne są!
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)