Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 17 listopada 2014

Czapka

skończona... zaakceptowana jutro będzie lansowana w szkole :)

z prawa

z lewa


a tak naprawdę to są trzy w jednej ;)

wersja pierwsza


wersja druga


wersja trzecia :)


Muszę jeszcze Wam przedstawić Panią Balbinę Aniołową
Kucharka z niej jak się patrzy, nawet jeżyk liczy na smaczny kąsek :)


Ciągle coś pichci... buzia upudrowana mąką ( naturalny makijaż po wypieczeniu ;) )


Lampa od aparatu błyska, jeżyk się schował i tylko pyszczek widać :)


Pani Balbina biega od rondla do wałka, od wałka do blachy... aż skrzydełko jej się wygina :) bo nie nadąża za bieganiem Balbiny...


Buziaki ślę :)



18 komentarzy:

  1. Pani Balbina cudna! :)))
    A czapka bez pompona? Moja bratanice zamawiają właśnie czapki z wielkimi pomponami! I to wymiennymi. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka super a modelka urocza :) kuchareczka prawdziwa gospocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śnieżna czapa:)Balbina urocza:)))pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałaś radę z czapką, wiedziałam:) modelka cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie wersje podobaja mi się a kuchenne pomocnica widać że i jeść lubi.-cmoki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubi i nawet jej się odkłada tu i tam... ale ma to w nosie ;

      Usuń
  6. świetna czapeczka i kolorek idealny dla aniołka, Balbinka kuchara jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, czapka zrobi jutro furorę w szkole, jak nic!
    Za to z Balbiny to chyba niezły łasuch być musi?
    Czarująca z niej istota :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała czapka :-) Piękny kolor i rewelacyjny fason - bardzo mi się podoba :-)
    Do lansowania w szkole - doskonała.
    Balbina cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Balbina urzekła mnie na całego:)))
    czapusia cudna ale modelka przesłodka:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zuzka rośnie jak na drożdżach - fajną czapeczkę zrobiłaś - bardzo twarzowa. Balbina urocza, ale ja i tak nadal wzdycham do Wacka :D Się zakochałam - chyba...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka świetna! Jaka Balbina :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapa super ...czy Ty czegoś nie umiesz????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo nie umiem :) ... ale fakt dużo technik znam :)

      Usuń
  13. ależ masz cudowną modelkę! fajnie zaprezentowała czapuchę. Balbina ma makijaż niczym ja. Wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)