Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 2 grudnia 2014

Zajęcia

w GDK nie zwalniają mnie bynajmniej z przygotowania się do zajęć na UTW :)
Czyli dzisiaj miałam niewielki przerywnik od prac do wystroju sali i na kiermasz. Co nie znaczy, że nic nie wykonałam w tym temacie. Wykonałam! powstały kolejne bombki z dekoracjami, bombki z elementami decu i sztucznym śniegiem, zaopatrzyłam w sznureczki wszystkie " niejadalne pierniczki" ( około 70 szt ), wykonałam kilka drzewek i choinek itd itp.
Oczywiście nie sfociłam tego... może jutro, jak znajdę czas - a i tak pewnie będzie jakieś zbiorowe i to tak jak leżą... czyli na szybko i roboczo.

Pokażę dzisiaj kolejne pudełko jako opakowanie do medalionu... oczywiście kartonaż, czyli całe wykonane przeze mnie od pocięcia tektury począwszy :)

Tym razem motyw na wieczku nie świąteczny, bo dla miłośniczki koni :)


wewnątrz medalion z jednej strony też motyw nie świąteczny, za to pasujący do pudełka :)


medalion jednak jest świąteczny... jak widać :)


na koniec pokażę Wam wianek, który wykonałam z pierniczków ( oczywiście niejadalnych, tzn w zasadzie wyszystkie składniki masy są spożywcze... ale zdecydowanie nie są smaczne ).
Pamiętacie tę białą masę? Jako biała jest piękna... ale potrzebowałam pienikowych pierników, więc dodałam przyprawy piernikowej. 
Wycięłam, wysuszyłam i posklejałam część w wianek :)


Pozdrówka

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, jednak ciekawi mnie jak dokonałaś efektu białej posypki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko wianek jest cudownej urody, można odgapić rzadko mi się to zdarza ale uczciwie powiem nie sposób ulec takiej pokusie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można :) Pamiętaj abyś przed klejeniem usunęła ewentualną mąkę, ja tego nie zrobiłam i kleiłam dwa razy, bo klej oczywiście puścił :)

      Usuń
  3. te Twoje pudełeczka...czuję zazdrość ;-), a pierniki choć pachną tą przyprawą? Cudeńka!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieniec fantastyczny, a pudełeczka to wiem, ze najwyższa półka. Ale masz pracy!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)