Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 1 lutego 2015

Kolejne dwie

prace walentykowe :)
Oczywiście propozycje na zajęcia... czy będzie komu je podarować?  Zobaczymy...
Czy wykonam jeszcze inne? Na dziś nie wiem, ale mogę spać spokojnie... mam prace do pokazania na zajęciach - myślę ,że młodzież też będzie kreatywna i coś innego wymyśli.

Dwie były w poprzednim poście to teraz...

Trzecia praca, 
serce wykonane z wikliny papierowej ( bardzo znany pomysł ), ja tylko zrezygnowałam z malownia dokładnego, a pomalowałam je po upleceniu bardzo niedokładnie, aby było widać gazetę. No i dołożyłam serduszko z tektury oklejonej serwetką.



Czwarta praca 
to obrazek bez tylnej ścianki.
Ramka wykonana z tektury oklejona kawałkiem juty.
Dolny "parapet", to tektura owinięta sznurkiem lnianym i wąską koroneczką.
Firanka to szeroka koronka. Wszystko z odzysku lub z odpadów.
Kot i serduszko wycięte z resztek tekturowych i pomalowane.
Kwiatki dostane kiedyś od koleżanki. Gałązka wykonana dziś szydełkiem ze sznureczka.
Z tyłu jest podpórka, rameczka stoi samodzielnie.
Kropeczki na kocie to efekt dzisiajszej zabawy z brokatem - jest wszędzie :)


Pozdrówka... i tym razem już nie do dzisiaj ;)
Dziękuję za wszystkie słowa pod poprzednim dzisiejszym postem i oczywiście liczę na Was ;)


6 komentarzy:

  1. moja kota, tez najchętniej na oknie...
    ale nie ma pary...
    to trochę smutne w kontekście nadchodzących walentynek... ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. I proszę - kolejne fajne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca z kotami
    fantastyczna,okiennice bardzo realistyczne, z czego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytasz o te które widać w ramce? Ta Ramka nie ma tyłu... więc widać drzwi od moich kredensów ;)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)