Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 1 marca 2015

Wszystkiemu

winna jest Danusia ...
Bo po pierwsze pokazała mi transfer na tkaninie... a teraz jeszcze transfer wydruku na jaju... Tylko jednego nie powiedziała, że to wymaga drakońskiej cierpliwości w tym ścieraniu papieru. Lekko za mocno i wszystko do d...
Zabrałyśmy się z Zuzią. Zuzia zaczęła od motywu z motylkiem. Fakt mówiłam, że trza lekko, i chyba robiła lekko, ale dała za dużo wody i został nam tylko motylek reszta wytarła sie na amen.
Potem podjęła drugą próbę ... tym razem poszło fajnie - ale jej jaja nie pokażę, bo na tym etapie się zatrzymała, a potem nie miała czasu - ferie :)
Ja wytarłam trzy ... i szczerze mówiąc nie wiem czy jeszcze się za to zabiorę :) Też wymagało to ode mnie nie lada uwagi :) Może dlatego ,że mam tylko wikol?
A może po prostu złej taneczcy przeszkadza rombek od spódnicy ;))))
Na wierzchu coby się świeciły ( tym razem chciałam połysk ) pomalowałam werniksem do obrazów - bo tylko takowy miałam połysk ;)
No dobra szkoda gadać... pokazuję co wykombinowałam :)

I tak pierwsze dwa z jednej strony są takie 


z drugiej odpowiednio :)


Dwa pozostałe to to z kogutkiem moje, a motylek to ten co pozostał samotnie na jaju, tak go zagospodarowałam :)


druga strona odpowiednio


i wszystkie cztery :)


Czyli sezon jajcarski rozpoczęty :)

Pozdrówka i podzięki za Waszą obacność i srobanie słówek :)

19 komentarzy:

  1. Ale wyszły ślicznie. Musiałaś spróbować, zeby zobaczyć co z czym, bo wszystkiego nie da się wytłumaczyć. Moczyć trzeba lekko, bo jak za słabo czy za mocno też transfer będzie uszkodzony. Ja pamiętam początki i wiem ile marnowałam, teraz mi się to nie zdarza. Za to sporo potłukłam i musiałam coś z tym zrobić. Wkrótce pokażę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Twój pomysł na potłuczone :)
      Ja kiedyś też robiłam takie otwarte pisanki, też z potłuczonych ;)

      Usuń
  2. piękne, a zastosowanie tasiemki dało ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wyszły fajnie! A Danusia zapomniała napisać, że do tych jaj transferowych potrzeba duża tubka... cierpliwości - hi, hi:)) Czyli jak na razie to nie dla mnie. Cierpliwość towarem deficytowym i zarezerwowanym na inne poczynania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają ... ale na tych 4 pozostanę - w tym roku.

      Usuń
  4. Śliczne te jaja w biało czarnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego transferu tylko czerń mi pasowała :)

      Usuń
  5. a mi się te jaja bardzo podobają, warto się potrudzić dla takiego urokliwego widoku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie twierdzę, że nie było warto ... ale te 4 wystarczą :)

      Usuń
  6. Ha,ha ja to przerabiałam dwa lata temu, a może już trzy- było fajnie - buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie to koniecznie muszę wypróbować, bardzo mi się podobają. Warto było się potrudzić.
    Pozdrawiam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. Moje barwy. U mnie sezon w powijakach, choć zakupy wykonane po ubiegłych świętach z wiercenia latem. No cóż jak czas pozwoli to się wezmę.
    Na balu jak widać było szałowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działo się ;)
      Ja rozpoczęłam sezon jajcarski jak widać... ale pewnie jeszcze kilka powstanie decu i tyle. Potrzebuję na zajęcia UTW

      Usuń
  9. Pięknie tu u ciebie...
    Jaja cudne... A Danusia to mistrz w ich wykoniu :) Nie dziwię się, że to od nie się uczysz :)

    Fajny blog więc będę tu częstym gościem od dziś :)
    Zapraszam do siebie na moje pierwsze candy i pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)