Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 26 sierpnia 2015

Poplamiona koszula

dostała się w moje ręce.
Koszula biała, biel idealna... poza tymi maleńkimi kropkami. Rozrzucone nieregularnie, bo to w końcu plamy a tych się nie planuje raczej - robią się same, przeważnie w miejscach które wolelibyśmy mieć bez ...plam.
Koszula idealna na rozpoczęcie roku szkolnego, do tego na kieszonce maleńki konik  ... tylko te plamy...
Pomyślałam ... podumałam ... no i zmieniłam koszulę z białej na białą z czarnymi kwiatkami... rozrzuconymi nieregularnie ale tam gdzie były plamy i tam gdzie pasowało domalować aby było fajnie.
I myślę, że jest fajnie ... właścicielka też tak uważa :) a to najważniejsze. Myślę, że nadal nadaje sie na rozpoczęcie roku szkolnego :)


A Wy jak myślicie? Nadaję się ?


13 komentarzy:

  1. Bardzo się nadaje! Ja też praktykowałam takie sposoby w razie plam, ale nie z takim spektakularnym efektem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna, myślę że spokojnie nadaje się , tym bardziej że kwiatuszki są w czerni :) pewnie sama bym odziała się w takie cacuszko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i efekt wyśmienity:) Ja na plamie wyhaftowałam kwiatuszki, bo nie potrafię tak jak Ty :) Pozdrawiam i zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na naprawę damskiej bluzeczki :)
    Ciekawe, czy w przypadku męskiej koszuli też by zadziałał? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim przypadku to może nie kwiatki ;) ale pślady psich łap - dlaczego nie :)

      Usuń
  5. Az chcialoby się cos zaplamic .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie "doplamiłaś" tą koszulę, a nadaje się nie tylko do szkoły :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł....Dostała drugie życie niech szanuje....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna. Można też zrobić odciski psich łapek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)