Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 19 listopada 2015

Danusia już się

pochwaliła ... ale przecie i ja muszę - bo się uduszę :)
Dostałam od Danusi panienkę, za którą serdecznie dziękuję. Danusia zamówiła ją dla mnie u Eluni ... czyli dostałam ją także od Eluni - niniejszym dziękuję serdecznie i Tobie ... bo pośrednio, dostałam ja również od Ciebie.
Jest piękna, delikatna i w mojej kuchni wygląda jakby była u siebie :)
Widziałam takie panienki u Danusi i ogromnie mi się podobały ... a Danusia kobieta o wielkim sercu, nic mi nie mówiąc zamówiła taką dla mnie. Ale mi sprawiłaś radość kochana.

Prawda?


Poza panienką dotarł do mnie jeszcze kawałek materii, do wykorzystania w kartonażu - chyba Danusia mi sugeruje, że dawno nie robiłam pudeł np.
No i, że mam sobie zrobić sama, nie liczyć na nią ;)



11 komentarzy:

  1. Pikna panienka... w przyszłym roku trza mi będzie taką sobie tez zrobić ;))) Dekoracja pomysłowa i w klimacie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też miałam taki zamiar ... ale nie wiem czy jestem aż tak dobra w te klocki, Ela robi je rewelacyjnie :)

      Usuń
    2. Ja jedną zrobiłam, ale kosztowało to wysiłku, nie powiem, a Beatka szydełko ma opanowane, więc trza spróbować i wyjdzie.

      Usuń
    3. Znowu mi sugerujesz, że coś powinnam sama ;)

      Usuń
  2. Nikt Cię w pudłach nie przebije, więc nie ma o czym gadać!!! A panienki są naprawdę cudne, rozkochałam się w nich na amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem ... uczeń baaaardzo zdolny :)
      A w panienkach też sie zakochałam :)

      Usuń
  3. Lalki lubię w każdym wydaniu. A takie ludowy to już tym bardziej. Przypomina troche motanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta panienka :) Miałąm okazję już podziawiać identyczną u Danusi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś właśnie tę ... Danusia zamówiła ją dla mnie :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)