Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 8 kwietnia 2016

Kolejne tulipany

w absolutnie wiosennej tonacji.
Tym razem na jedwabiu. Konkretnie na szalu. Szczerze mówiąc to się zastanawiam, czy nie trza było zdecydować się na same żółte lub same różowe itp... Czy nie "przefajniłam" z kolorami.
Ale z drugiej strony jak wiosna, to wiosna :)
Kolorów nam brak w końcu ... niech będzie kolorowo :)

Zobaczcie sami ... 


ciązko jest sfocić jedwabny szal lub chustę nie mając pod ręką jakiejś Maryśki albo Zośki :)


stąd kilka zdjęć...


I jeszcze na ramie przed praniem :) 


Pozdrawiam wiosennie ... 
Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję, są dla mnie ważne :)



8 komentarzy:

  1. Podziwiam te szale... Są naprawdę cudne... Wspaniale namowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię malowanie na jedwabiu ... chociaż za mało na nim maluję :) postaram się poprawić.

      Usuń
  2. a mnie sie podoba ...przeciez w ogrodkach wiosna mnostwo tulipanow zoltych i rozowych .Czerwone tez sa . Mysle , ze jednolite kwiaty bylyby monotonne i troche nudne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ... wiosenne tulipany muszą być kolorowe :)

      Usuń
  3. Chcialabym nauczyc sie malowania na jedwabiu .Zazdroszcze Ci tej umiejetnosci i podziwiam .

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)