Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 27 stycznia 2017

Danusia

Anstahe poprosiła o kilak zbliżeń.
Poprzednie fotki były robione we wnętrzu, kompletnie się nie nadawały do zbliżeń ;)
Dlatego wczesnym rankiem, pomimo mrozu Gosianiołkier wybrał się na spacer ... może poszukiwał przy okazji miejsc na plener?
Wykorzystałam moment i zrobiłam kilka zdjęć. Nie są może idealne, ale dało się coś więcej pokazać i mam nadzieję, że zaspokoję Danusiną ciekawość :)
Jeżeli On albo ja nabędziemy sie kataru, to mam nadzieję Danuś, że masz coś w swojej apteczce ... np dobrą naleweczkę ;)










Nie będę się wielce rozpisywać, bo opowieść już była ...  teraz tylko sesja :)

17 komentarzy:

  1. Ale fajnie. Należała się taka sesja aniołowi. Teraz widać jaki jest piękny. A naleweczka od Reni jest, więc zaradzimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem - cudowny anioł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fantastyczny!
    Trzymam kciuki za powodzenie jego misji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny aniol i swietnie obfocony.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga sesja zdecydowanie lepsza i anioł zyskał na urodzie, jeśli jeszcze było to możliwe, bo już był cudny :)
    Nie wiem co Danusia trzyma w apteczce, ale żeby naleweczki ...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepsza ... wiesz jak człek nie ma tych umiejętności fotografa, do tego aparat też nie najwyższego sortu :) to wiesz.
      Ja też nie wiem ... ale naleweczkę lubię, tylko jak tu się napić u Danusi naleweczki, jak trzeba potem zasiąść za kółkiem aby do domu dotrzeć ;)

      Usuń
  6. Cudny, a Twoje opowieści czyta się jak dobrą książkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ jest wspaniały ten Anioł Osobisty.
    Nie piewsza to zresztą postać w tej technice zrobiona, którą się zachwycam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale czad :)
    mam jednego anioła od Danusi są cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski anioł. Niesamowita rzeźba. Masz dryg do tego. Czarująca postać.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)