Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 5 marca 2017

Wiosna nadchodzi

już ją widać.
Będzie można wreszcie wyjść w plener. Zima nie sprzyja rysowaniu na dworze, palce mogą zamarznąć a może nawet ołówek :) ... nie sprawdzałam.
Co prawda, jeszcze bywa chłodno, pada deszcz itd ... ale można wyjść i chociaż zastanowić się co by tu narysować ... przyjrzeć się światu wokół.

A jest co podziwiać ... dlatego Sonia postanowiła rozpocząć sezon wiosenny :)
Najpierw nieśmiało przysiadła na schodach ...
Schroniła się przy murku, bo trochę wieje ... 
Ubrana stosownie co prawda ... ale jednak.
Nieśmiało rozgląda się wokół, a tu pierwsze zielone trawy widać, pierwsze nieśmiałe czubki kwiatów, wszystko budzi się do życia.


Wyjęła w plecaka ołówek i szkicownik ... 


Powędrowała dalej ... przysiadła na klombie i rozgląda się ...
coby tu wybrać ... jaki motyw utrwalić?


W międzyczasie wyjrzało słonko ... no to pobiegła do domu po kocyk, bo jednak do lata ciągle daleko.
A przebiśniegi kuszą ... 
Może by jednak te pierwsze kwiatki? Przecież ich żywot krótki ... za chwilę ich nie będzie.


Ale one piękne - myśli...
Jak je narysować, aby nie uronić ich delikatności, świeżości ...
Oj, nie będzie to łatwe ...


Słonko świeci, mam czas ... poobserwuję sobie zanim zacznę szkice ... 
Wiadomo, aby narysować dobrze trzeba najpierw poczynić dokładne obserwacje obiektu...


A może poprzestanę na patrzeniu ... natury nikt nie pobije :)
I tak minęła godzinka ... zrobiło się chłodno. a ja nic nie narysowałam.


Trzeba się zbierać, bo katar murowany.
Przysiądę jeszcze chwilę, dawno tak ładnie nie było ...


Rozłożyła kocyk w innym miejscu, i usiadła sobie bo ptaki tak pięknie śpiewają. Słychać żurawie, widać klucze lecących gęsi ... 
Co tam rysować będę innym razem, dzisiaj uczta dla duszy ...


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentarzy, każdy czytam uważnie, każdy jest dla mnie ważny :)
BB

23 komentarze:

  1. Rozczuliło mnie to fotozbliżenie Soni z książką.
    Jest takie ...rzeczywiste.
    Ładnie jest też, jak się wyleguje, no i te cudne buciki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się na tym zbliżeniu wygląda faktycznie jak prawdziwa dziewczynka :)

      Usuń
  2. Sonia jest po prostu rewelacyjna. I kapitalne ubranka. To filcowe wdzianko jest piekne. Sonia w nim plecami do nas - świetne. I te okulary i pochylenie nad książką.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdzianko też mi się podoba ... cieszę się że opanowała i tę sztukę :)

      Usuń
  3. Sonia jest cudownie rzeczywista i ten uśmiech zniewalający,ubranka ,oj co tu dużo pisać jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam przy niej sporo wątpliwości ... bo to moja pierwsza lalka ze stawami łokciowymi i kolanowymi :)

      Usuń
  4. Piękna i sympatyczna dziewczynka - te oczy i cudowny uśmiech rozbrajające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna jest Sonia a juz te okularki ,to jak wisienka na torcie,)Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, okularki były po prostu konieczne :)

      Usuń
  6. Znów przeczytałam uważnie, pooglądałam kilka razy Sonie i... jak zwykle urzekło mnie to jak pięknie dopracowałaś sama twarz. te rozchylone usteczka i ... ząbeczki dwa tak błyszczą. Okularki na medal. Sesja zdjęciowa SUPER!!! dzisiaj i u mnie świeciło słonko, pobuszowałam z rodzinką na łonie natury w lesie. Pozdrawiam cieplutko i życze pięknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było średnio, nawet deszczyk popadał. Słonka było odrobinę, ale nam się udało wskoczyć w moment :)

      Usuń
  7. Sonia to bardzo rezolutna dziewczynka, a jakie ciuszki pięknie dopracowane ma na sobie, super.
    Wiosennie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i lalki będą ubrane lepiej ode mnie ;)

      Usuń
  8. Jak żywa!!! Te zęby, okulary - buzia jak prawdziwa!!! A ten sweterek w kwiaty wprost NIESAMOWITY!!! Jak dla mnie Sonia - najlepszą Twoją lalką!!! Wszystkie są piękne, ale ta to już perełka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej wdzianko nie sweterek. Bo to nie udziergane a ufilcowane :)
      No właśnie, już kolejna osoba tak mówi, a ja długo nie mogłam się przekonać ... może dlatego, że to pierwsza lalka, która nie stoi. To pierwsza moja lalka ze stawami kolanowymi i łokciowymi, dlatego nie stoi. Ale za to siedzi :)

      Usuń
  9. Sonia jest przesympatyczna i taka radosna, po prostu super wiosenna dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, radosna jest - pasuje do nadchodzącej pory roku.

      Usuń
  10. Dla mnie też to najpiękniejsza Twoja lala. Jest taka naturalna i przepięknie ją ubrałaś. Ja już wchodzę w sezon ogrodowy i czasu będzie mniej na zabawę, ale nie mogę się doczekać wiosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danuś, też się do niej przekonałam gdy ubrałam ją ostatecznie :)

      Usuń
  11. https://4.bp.blogspot.com/--SAl5oNS7zY/WLvswq7n-LI/AAAAAAAAP-8/O6Fsb_E_4-kzegxyJVojPY_k5LK4U98bgCLcB/s1600/8.JPG
    Tutaj mnie rozbroiła kompletnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sonia jest śliczna
    Miałam wrażenie, że jest prawdziwa... Te okularki....
    Cudna

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)