Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 1 czerwca 2019

Dwa zestawy

śniadaniowe...
Niby podobne, a jednak każdy inny.
Chciałam, aby mogły być w komplecie ... jednak nie chodziło mi o to aby były identyczne.
Myślę, że osiągnęłam zamierzony efekt ...



Pogoda dzisiaj była niemal letnia ... wyszłam kawałek z aparatem ...

Jeszcze się żółci ...


a tu słońce w dali pomalowała kawałek ... reszta nie oświetlona


mój dom z oddali ...


a zboża powoli zmieniają kolor ...


nagle pojawiła sie znikąd chmura ... zakryła słońce i ...


trochę kwiecia ...







ptaszyny



chyba się lubią :)


Pozdrówki :)





2 komentarze:

  1. Zestawy wyglądają pięknie, a pogoda tak... ostatnio jest wspaniała, letnia... słowem idealna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe malowanki Beatko:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)