Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 24 lutego 2011

Maleństwo

Na forum Pergaminart bawimy się w wymianę ATC, tym razem tematem było retro...
Wszystko w tym musi być maciupcie i to jest mój problem, bo nie mogę się rozmachnąć. Ja się pytam dlaczego ATC nie może byc formatu A5? No dlaczego????
Kto to widział, aby mieścić się na takim skrawku?
I dwa inne wcześniejsze


7 komentarzy:

  1. gdzie tkwi problem skoro sie miescisz? he, he

    po za tym wiesz Beatko, ATCiaki na pergaminie nie wszywscy robia i mozna sie z latwoscia na nim zmiescic, a ze my jestesmy "pergamisci" to musimy sie pomeczyc. Ale czy ktos robi ladniejsze od naszych?

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomnialam dodac ze bardzo mi sie podoba ten wachlarzyk i ta malenka rozyczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Jolu, to ty jesteś temu winna, wiesz o tym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No dlatego nie może być ATC na A5, bo jakbyś się rozmachnęła, to by plakat wyszedł... Poza tym jakby ATC miało wymiar A5, to ja bym miała problem z zagospodarowaniem przestrzeni... he... he ... No ale głowa do góry - jak ktoś chce, to może, nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Asiu, to jest tak, jeden lubi rozmach drugo lubi szczegół i miarkę :-))), ale może to Jola tak wymyśliła paskuda jedna pod Ciebie????
    Ten wymiar ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Twoje pergamano i to baaaaardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję i to baaaaaaaaaaaardzo:-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)