Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 28 lutego 2011

Totalny eksperyment!!!

Ale za to, jakże udany moim zdaniem. Zbliża się okres Wielkiejnocy a jak Wielkanoc, to jaja... no i coś, w czym te jaja mogłyby być wyeksponowane!!! Stąd wczoraj wpadłam na wariacki pomysł... jaja mogą być w misie z SIANA!!! Czyż ja nie jestem wariatka... ale za to jakie mam wyniki tego wariactwa!!!
Efekt zaskoczył mnie niesamowicie... moim zdaniem jest rewelacyjna, ale sami zobaczcie.

I żeby pokazać jak to wygląda w widoku ogólnym zezdjęciowałam ją na stareńkim, znanym już Wam kredensie... No i proszę bardzo, czyż nie wygląda świetnie? :-)


Jak to mam już w zwyczaju, zapraszam do pozostawienia komentarza :-)

21 komentarzy:

  1. Grażynko,też tak uważam nieskromnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko szalejesz z pomysłami, ale efekt niesamowity, podziwiam Twoje prace,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! Dla mnie bomba!! Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko - dziękuję

    Ato, dla mnie też!!! Wariacki na początku, ale potem super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna! Jak Ci się udało wyprofilować to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  6. SZOK - niesamowita misa. Kobieto Ty to masz świetne pomysły. Przyznaj się któremu konikowi podkradłaś siana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, pomogły mi w tym dwie miski ;-)

    Aniu, jak wiesz tego to ci u nas nie brakuje, wystarczy i na miski i dla konisiów

    OdpowiedzUsuń
  8. No Ty to mnie chyba nie przestaniesz zadziwiać i zaskakiwać - pomysł bomba, wykonanie rewelacyjne. Zastanawiam się tylko, czy rodzina to już Ci zaczęła schodzić z drogi z obawy, że i ich potraktujesz paverpolem, czy jeszcze nie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwio, wiesz że jeszcze nie sam się dziwię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! I tak swojsko to wygląda... Jeszcze Ci jeden pomysł podrzucę, ale to już osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, Magdo, każdy pomysł cenny

    OdpowiedzUsuń
  12. Miska świetna, najbardziej podoba mi się to, że wcale nie widac po niej, że była czymś potraktowana :D A skoro miska z paverpolem, to czemu by i nie jajka??? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu, dziękuję

    Asiu, w zasadzie dlaczego nie?

    Grey Wolf... dokładnie coś z niczego

    OdpowiedzUsuń
  14. ale na co? kochana czekasz... z czego niby to jajo miałoby być?

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam.Jestem pod wrażeniem tej techniki...i zdolności autorki bloga. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marysiu dziękuję serdecznie i miło Cię tutaj widzieć

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)