Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 14 lutego 2012

Coś ze starego... na pędzle...

lub inne wysokie rzeczy.
Pamiętacie moje pojemniki na pędzle?
Nie mogę pojąć, że od razu nie zrobiłam tego kwadratowego! Chyba się zafiksowałam na okrągłe i ten uszedł mojej uwadze...
Jak w końcu mój wzrok padł nań... to od razu sobie go wykonałam w podobnym stylu, do kompletu. Jest tutaj decu paverpolowe tak jak w poprzednich, ale ten nie ma falbanek, koronka przylega wszędzie do pojemnika.  bardziej jest też widoczny motyw kwiatowy...
Fajnie się razem prezentują moim zdaniem...



Dziękuję za wasze zaglądanie do mnie... to mobilizuje...

10 komentarzy:

  1. Fajne pojemniki, podzielam Twoje chęci do łączenia technik :) A w ogóle uwielbiam widok garści pędzli :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też lubię ten widok. A co do łączenia technik... to nie wiem czy można to tak nazwać... bo ja nie stosuję żadnego medium do decu... to ciągle jedynie paverpol... tyle, że zastosowałam serwetkę :-)

      Usuń
    2. można łamać zasady ;))

      Usuń
  2. Artystycznie, profesjonalnie, piękny widok. Niech Dobre Anioły nad Tobą czuwają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję... opieka Dobrych Aniołów zawsze się przyda. Pozdrówka

      Usuń
  3. O kurcze...aż szkoda używać do pędzli.A łączenie technik potrafi dawać fantastyczne efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, własnie nie szkoda, bardzo pasują własnie do pędzli!!!

      Usuń
  4. Wow, powiew weny tu widzę i bardzo mi się Ona podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)