Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 14 lutego 2012

Kompletnie nieciekawe...

dwa świeczniki, brudne, odrapane, smutne... stały sobie w SH.  Myślę, że gdyby były ciekawsze to dawno znalazłyby właściciela...
Gdy je zobaczyłam ... zastanawiałam się przez moment... ale kupiłam.
A teraz mam takie -  myślę, że fajne - świeczniki. Każdy zrobiony zupełnie inaczej a jednak pasują moim zdaniem do siebie...




14 komentarzy:

  1. Piękne metamorfozy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. One na Ciebie poprostu czekały...Buźki

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze drobiazgi z nich zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No penie, że pasują. A poza tym to jest tak, że jak najgorsze badziewstwo trafi w odpowiednie łapki, to te łapki zawsze wiedzą, co z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardo fajnie postrzaone :) szczególnie ten po prawej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko - bardzo pasują i bardzo jmi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuję bardzo za odwiedzinki i za miłe słówka ... pisanki są drewniane a maluje farbkami akrylowymi firmy MAIMERI POLYCOLOR ... mozna je kupic w większości sklepów dla plastyków na internecie ... maja pojemność 140 ml i naprawde polecam po pierwsze sa wydajne i nie trezba ich wypalac aby sie nie zmazywały ale po malowaniu sa matowe ja aby uzyskac połysk psikam je najzwyklejszym lakierem uniwersalnym w sprayu jedynie jak maluje sie na porcelanie to trzeba koniecznie polakierowac gdzyz farbki się zmazuja łatwo ... naprawde polecam pozdrawiam i bede tutaj czestym goscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach zapomniałam jeszcze dopisać że farbki nadaja sie do wszytskiego drewna papieru szkła porcelany ... wszystko co mam na blogu jest własnie malowane tymi oto farbkami ... piękne cudeńka masz na blogu

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź... te farby znam i mam u siebie...

      Usuń
  8. Swiczniki rewelacja, też na takie poluje

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeczniki świetne i oczywiście pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)