Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 27 lutego 2013

Torebka dla

małej damy, czyli dla Zuzi...
Od dawna planowałam wykonać filcowanie na mokro na filcu technicznym. Zmobilizowała mnie Qrka ... wykonując swoją piękną torebkę.
Niestety mnie ten eksperyment się nie udał.
Nie mam pojęcia jak Qrka to wykonała, że jej się to wszystko dofilcowało ...
W mojej pracy przyczepiło się niewiele ( fakt, mam nie najlepszą czesankę i to może być powodem )... musiałam sporo wykonać na sucho... a że nie miałam żadnej igły, poza takim ustrojstwem z 7 igłami... nie było mowy o szczegółach...
Aby ratować sytuację i nie wywalić poratowałam się haftem. Tu i tam wykonałam jakieś ściegi, kropki itd. W sumie efekt końcowy nawet mi się podoba...
Potem ręcznie zszyłam całość i oto mała dama dostała torebkę...
Niespodziewajka się udała, bo Zuzia zaniemówiła na widok prezentu.

Tak prezentuje się torebka dla małej damy...


Misiowi też się podoba :)


Dzisiaj też trochę włosów przybyło w hafcie...


Dziękuję za waszą obecność...



34 komentarze:

  1. Piękna torebka!

    I wciąż z zachwytem oglądam nowe szczegóły haftu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niespożyte siły i talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna ta torebeczka, Twoje wszystkie prace wygladaja jak malowane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wszystkie... wczoraj np upiekłam coś co miało być chlebem ... ale tylko miało ;)

      Usuń
  4. Babcia ukochana ciągle prezenciki sprawia swojej wnusi- cudownie i ja miałam taką babcię. Wspomnienia wracają...... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam... ale za to mam inne wspomnienia

      Usuń
  5. Torebka jest prześliczna! Haft z kobietą podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyszło? Ratowałaś haftem? Zła igła?
    Eeeee tam!!!
    Zuzia Cię oceniła, a to wyjatkowo wrażliwa dziewczynka i ma świetne rozeznanie w tej materii :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po drodze wszystko szło nie tak... ale jakoś wyszło...

      Usuń
  7. To poza moim pojmowaniem. Jeszcze szycie i haft ogarniam, ale filcowanie wprawia mnie w podziw totalny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filcowanie prostych form nie jest trudne... właśnie się naoglądałam torebek ... i znów mam o czym myśleć ;)

      Usuń
  8. Torebeczka Zuzi jest ekstra....zdolne masz łapki ...hafty...filcowanie to jest to co ja teraz nie robię...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że tylko teraz ... to czekam na zaś :)

      Usuń
  9. z torebeczką sama chętnie bym się polansowała a ta damesa w hafcie obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę sie ,ze cie natchnęłam...bo torebka wyszła ci cudna:)))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko, ale nadal nie wiem jak to wykonałaś...

      Usuń
  11. Cieszę się że mogę znów popatrzeć na Twój haft w trakcie jego powstawania. Pozdrawiam cieplutko i zdrówka dla Zuzi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się ma tyle umiejętności i zdolności to się i patykiem cuda zrobi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez przesady... ale w głowie mam szaleństwo pomysłów to fakt!

      Usuń
  13. Torebeczka bardzo fajna. Najważniejsze, że właścicielka zadowolona i szczęśliwa:)Haft piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest pięknie wiosenna!! Zazdraszczam Zuzce :) a haft nabiera pięknych kształtów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To maleństwo... więc tylko dla małych dam ;)

      Usuń
  15. Śliczne "maleństwo". Na miejscu Zuzi też bym zaniemówiła z zachwytu :)
    Haft pięknie się "rozrasta"!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... niech rośnie... bo czytaj w kolejnym poście :)

      Usuń
  16. Że niby się nie udała? Cudo i już!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś w stosunku do siebie szalenie wymagająca. Moim zdaniem wyszło super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)