Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 5 grudnia 2017

Powoli,

zbliża się zima.
Jak zima to teoretycznie śnieg, sanki i bałwanki ;)
Teoretycznie oczywiście. Nie, żebym tęskniła za bardzo za śniegiem itd. ale ... " taki klimat" :)
Jakoś mi się dzisiaj zimowo zrobiło ... więc poszłam w tym kierunku.
Na zajęciach z młodzieżą "robimy w masie papierowej" ... od jakiegoś czasu. Mają pozaczynane prace, które powoli robią. Mimo to postanowiłam zrobić im przerywnik, bo w końcu zima, święta itp.
Myślę, że się skuszą na coś innego :) wesołego, trochę w klimacie świątecznym, a na pewno zimowym .

Zaproponuję im takiego oto bałwanka :)


Powiem Wam, że sama siebie zaskoczyłam ... nie spodziewałam się, ze to tak fajnie wyjdzie.


Taki śniegowy chłopiec, w zasadzie recyklingowy ... bo akurat w tym egzemplarzu zastosowałam jaja styropianowe ;) bo takie miałam. Na zajęcia kupię kulki. 


Jak Wam się taki ludzik podoba?
Jak myślicie dadzą się namówić?

12 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba a do tego odjazdowe sanki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny chłopczyk śniegowy i saneczki i śniegu tylko za mało.
    Pozdrawiam cieplutko
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puki co śniegu nie ma i wcale mi to nie przeszkadza :)

      Usuń
  3. To się dzieciakom na pewno spodoba. Skąd masz takie odjazdowe saneczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku nabyłam w Netto. W tym roku też gdzieś widziałam ... tylko nie pamiętam gdzie.

      Usuń
  4. Dadzą się na mówić i będą mieć z tego wielką frajdę. Bałwanek jest odjazdowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze tylko dwie dziewczyny dały się namówić... reszta stwierdziła, że boją się kleju na gorąco :)

      Usuń
  5. śliczny bałwanek! dobrze i wygodnie mu na tych saneczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odjazdowy ten bałwanek, świetny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)