Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 18 marca 2018

Jak zasugerowała

Gosia, fajnie wyglądałyby w spiżarce na półce takie buteleczki, każda z innym obrazkiem.
To i malnęłam, 4 od razu! Sprawdziłam fajnie wyglądają :)
Każda inna, może znajdą się na nie chętni :)
I wiecie co podoba mi się to malowanie na szkle. Teraz zakupiłam kilka szkiełek w ramkach ... muszę tylko pozbyć się tego co na nich nabazgrane i będą gotowe do malowania :)

Na razie są butelki :)
Na naleweczki na ten przykład ... mogłam je malnąć owocowo, ale wtedy w danej musiałaby być na ten przykład jedynie cytrynowa ... a tak może być każda :)

W słonecznikowej aroniowa :)


W makowej ... malinowa



W tulipanowej ... wiśniowa


W kociej ... ziołowa - itd itp...


Taki zestaw jest :)


A dzisiaj pięknie i słonecznie, chociaż zimno i wietrznie ...
Skrzydlatym jak widać to kompletnie nie przeszkadza :)





Ktoś mi napisze co to za ptaszek jest ?


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każde słówko pod...







13 komentarzy:

  1. Ja już chyba mówiłam, że kocham Twoje szkło :) Piękne mieszkania będą miały naleweczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a ja jestem ciekawa jakie nalewki w nich zamieszkają

      Usuń
  2. Piekne ... chciałabym umieć tak malować . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, po prostu zobacz, może umiesz tylko o tym nie wiesz :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czajka chyba. Fryzurkę - czuprynkę fajną ma.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Dzięki za uświadomienie co to za ptak. Pewnie i tak nie zapamiętam, ale może. Zawsze pytam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ozdobiłaś butelki, super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny kwartet A jeszcze napełniony to dopiero będzie coś dla duszy, oka i ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe, w komplecie prezentują się imponująco.
    Właśnie, ciekawe jak będą wyglądać napełnione?

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)