Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 26 marca 2018

Normalnie kurnik

mam w domu, a to jeszcze nie wszystkie uszyte ;)
Miałam w tym roku nic nowego na święta nie robić ... miałam.
Wczoraj córka przyszła i stwierdziła, że chętnie postawiłaby u siebie kury jako ozdobę na czas świąt. Miały być inne, ale tamte wymagają więcej szycia ... więc uszyłam jej jedną taką i pokazałam - zaakceptowała. Takie to mogę jej w ilościach potrzebnych machnąć.
Jutro oceni i powie jakie chce ...


Aktualnie takie mi się rozsiadły :):)



Przy okazji pochwalę się co dostałam od Basi
Basia kiedyś ogłosiła rozdawajkę dla tych co zaglądają do niej ... bez ogłaszania poza blogiem.
I udało się - wygrałam takie oto cudeńka.


A poniższe kołnierzyki dla lal wykonała dla mnie Irenka  ... będzie to wymianka. Piszę, że będzie bo ja na razie nie wywiązałam się z umowy. Czekam na ciepło, coby wejść do dużej pracowni.
Teraz tylko wykonać muszę lale, do kołnierzyków ;)


Tradycyjnie ostatnio kilka fotek :)






Pozdrawiam serdecznie :)



17 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy dostałaś.❤Kurki są superowe. Mega mi się podobają. Bardzo kreatywne.❤Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej nocy.☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurnik jak się patrzy...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie kurza ferma i jakie barwne to towarzystwo, kogut oszaleje ;) Piękną wiosnę zapowiadają Twoje fotki.
    Radosnych, ciepłych, pełnych wiary i miłości Świąt Wielkiej Nocy i koniecznie mokrego dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  4. No, kurnik! Kurnik! Zauroczyły mnie kurze nóżki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurki są śliczne.
    Co roku sobie obiecuję, że uszyję kilka kurek. I zawsze jest jakaś wymówka. W tym jest nią choroba.
    A może by tak uszyć w ciągu roku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym nie uszyła ,gdyby nie córka.
      Ale kury to faktycznie spokojnie w ciągu roku, dlaczego nie :)

      Usuń
  6. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci się zakurzyło :-))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)