Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 19 sierpnia 2018

Maleńki miś

dla maleńkiego chłopca.
Calusieńki szyty ręcznie, nic nie może się urwać, nic nie może zostać połknięte :)
Kraciasty, z łatką :)
Prosty, maleńki i taki miał być :)

Kratek :)


I na tym ten post by się zakończył ... ale wrzucę kilka fotek z ostatniego spaceru :)

Co to za ptaszek? Kto mi powie?


Te znam oczywiście ... całe tłumy ich baraszkują w gałęziach :)


Dostojna para :)


Codziennie przechadzają się koło domu :)


Pozdrówki ślę :)



20 komentarzy:

  1. Fajny misio, jak calutki szyty ręcznie, to tym bardziej czapki z głów !
    Ptaszek wygląda mi na srokosza, ale mogę się mylić :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie caluśki ręcznie :) Dzięki za nazwanie ptaszka ... ja oczywiście nie mam pojęcia co to jest :)

      Usuń
    2. Kiedyś śpiewałam w chórze i jednak z naszych popisowych piosenek miała zwrotkę " Kuzyn sroczki, szwarny srokosz, stołeczny bywalec, bardzo grzecznie się przywitał, uścisnął za palec ... ". No to sobie poszukałam jak wygląda ten cały srokosz i tak znam gościa już jakieś 40 lat :)

      Usuń
  2. Uroczy misiek.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie maluszki najtrudniej się szyje, wiec jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Milusi, milusi i ta kratka...nadaje cały urok pozdrawiam Dusia o srokoszu nie słyszałam a może, Bożenka ma rację...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ja też nie ... czyli pozostaje wierzyć Bożence - ja myślę, że ma rację :)

      Usuń
  5. Słodki misiak, bezpieczny dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny miś :-) Ja się ostatnio zakochałam w takich różnych, ręcznie szytych, przytulankach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa najbardziej cenne poprzez to ręczne szycie właśnie i czas na nie poświęcony :) Mają fajną energię :)

      Usuń
  7. Bardzo sympatyczny ten Twój misiaczek :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)