Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 1 sierpnia 2018

Jedwab ...

jak ja lubię malować na jedwabiu... a mimo to ten szal malowałam strasznie długo...
Tutaj należą się serdeczne podziękowania dla Irenki.
Wykazała się ogromem cierpliwości :)
Nie mam pojęcia dlaczego ... ale ciągle coś mi przesuwało to malowanie. Już miałam normalnie wyrzuty sumienia :)
Niby Irenka powiedziała, że mogę kiedy chcę ... ale bez przesady ;)

Wpasował się idealnie w te upały ... lato :)
Chociaż kwiaty wiosenne :)





Jest taki deliktny jak powiew wiatru, jak muśnięcie promieni słonecznych ...

12 komentarzy:

  1. Cudny, pięknie go zmalowałaś Beatko.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze, że się podoba ... zobaczymy jak w realu :)

      Usuń
  3. Cudowny :)Pięknie go zmalowałaś i taki delikatny :) nieustannie zachwycam się malowanym przez Ciebie jedwabiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie jest delikatny, bardzo :)

      Usuń
  4. Piękny. Chciałabym móc Cię kiedyś popodglądać w trakcie malowania :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)