Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 24 marca 2019

Taki mały

przerywnik.
W postaci jedwabnego szala ... ręcznie malowanego oczywiście, bo jakżeby inaczej.
Wykonany na konkretne zamówienie. Zamawiająca widziała, zaakceptowała więc mogę pokazać.
Kolorystyka wybrana przez zamawiającą ... miałoby akurat w tych kolorach.

Może nie całkiem wiosennie, ale nie zawsze tak musi być o tej porze roku.
Róż i fiolet dodają koloru ... jednocześnie zmieniając ogólnej szaty.



Lubię malować jedwab ... oj lubię.
Szla ręcznie obszyty ... to zajmuje ogrom czasu ale dodaje szyku.

4 komentarze:

  1. Akurat w tych kolorach się teraz poruszam. Chyba na przekór wiośnie otulam się miękkościami szarości i wrzosów :)
    Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny. Tylko raz malowałam jedwab, też mi się to podobało, ale jakoś więcej nie było okazji... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie muszę szukać okazji, robię to u siebie. Zapraszam

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)