Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 25 lipca 2019

Zuzia moja wnuczka

postanowiła namalować sobie obraz.
Obraz do swojego pokoju. Ważna sprawa. Wymyśliła sobie, że tematem będzie balet.
Tym sposobem powstał taki obraz z baletnicą.
Na razie czeka ... albo na dalszą pracę, albo już tylko na podpis.
Decyzję pozostawiam artystce.


Jestem z niej dumna :)



11 komentarzy:

  1. Wow,gratulacje dla młodej artystki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,gratulacje dla młodej artystki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyszło. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Zdolniacha.
    Gratuluję Zuzi... i Babci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany!
    Piękny, masz malarkę w rodzinie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tylko od wielkiego dzwonu. Teraz już nie może się zebrać co by chociaż podpisać.

      Usuń
  6. Gratuluję Wnusi i jej Talentu!!! A ja potrafię tylko malować po numerach,po prostu teraz jej zazdroszczę.....Pozdrawiam serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie komentarze. Jestem z niej bardzo dumna, tym bardziej że jest to w zasadzie drugi jej obraz.
    Ja tylko byłam z boku ... podpowiadałam itd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcydzieło przez ogromne A, masz zdolną wnuczusię! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały obraz! Jestem tym bardziej pod wrażeniem, że to malowała mała artystka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)