Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 30 lipca 2019

Niosący kwiaty ...

wędruje do mojego domu ... ale tylko z krótką wizytą ;)



Miał być koronkowy, delikatny, subtelny i z kwiatami ... to jest.
Zamawiająca wiedziała czego chce :)
Myślę, że udało mi się spełnić wszystko :)
Nie jest biały, to kolor ecru, niestety w tym słońcu ....





W domu wygląda tak :)
Jeszcze trochę u mnie pomieszka ... bo odbiór będzie w sierpniu.


Pozdrówki :)


10 komentarzy:

  1. Piękna anielica.:) Podziwiam Cię Beatko, u mnie jak by trochę pomieszkała, to żal by było się z nią rozstawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie robię na zamówienia, nie mam kłopotu z rozstawaniem się :)

      Usuń
  2. Piekny, chociaż początkowo pomyślałam, że piekna.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości, coś pięknego! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie było u ciebie takich prac. Anioł wyglada zjawiskowo. Czy twarz sama formowalaś czy to to gotowość bo nie ma zbliżenia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie sama, ale też nie gotowiec. Tylko płaska podkładka :)

      Usuń
  5. Piękny, subtelny i taki eteryczny .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzimy tak pięknego anioła.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)