Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 1 sierpnia 2019

Kolejny obraz Zuzi

tym razem trochę więcej pomogłam, jest tu trochę moich ruchów pędzlem ... ale i tak jest to jej praca.
Inspirację do tej pracy Zuzia znalazła w sieci. Tam cieniem był kot, aniołem mężczyzna.
Myślę, że to świetny pomysł na prezent dla kogoś z konkretnymi zaintaresowaniami ... w cieniu można zawrzeć wszystko.

Anioł dla koniary, trenerki Zuzi.


Pozdrówki ślę :)



9 komentarzy:

  1. Wspaniały obraz , gratulacje. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz, coś pięknego, zdolna Zuzia! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wnusia ma talent ogromny.yroche odziedziczony .. Anioł jest śliczny. Moja zdolna wnuczka dostała sie do liceum plastycznego i tworzy bardziej komputerowo. ale też trochę maluje. Pozdrawiam wakacyjne i twórczo

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz jest piękny i jeszcze ten cień - a cieniem może być wszystko. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję w imieniu Zuzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny obraz, Zuzia to bardzo zdolna dziewczynka :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak pisałam wyżej sam pomysł z cieniem wzięty z netu. Ale ogromnie nam się spodobał ... bo w cieniu można umieścić wszystko :) W ten sposób obraz jest spersonalizowany ... ale nie wprost.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)