Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 3 marca 2020

Domek

kolejny, tym razem całkiem spory.
Sam domek wykonałam metodą kartonażu i Paverpol wiele lat temu. Tutaj
Przyszedł czas na zmiany,  domek z ciemnego brązu zmienił się w zielony.
Cześć faktur już na nim była, z tego co pamiętam zastosowałam wtedy, piasek, drobne kamyszki, firanę,  i Art Stone.
Teraz dodałam tekturę falistą, pakuły budowlane, kulki i wyciski z masy.



Pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu 
Tworzę w jednym kolorze.




Pozdrawiam serdecznie. 



18 komentarzy:

  1. Prześlicznie go wykonałaś. Jest inny niż poprzednie, ale moim one wszystkie są mega zjawiskowe.Barfzo mi się podobają. Jesteś bardzo utalentowaną osóbką. Zawsze podziwiam. i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w wyzwaniu! Domy, domki to bardzo wdzięczny temat, może kiedyś zabiorę się za coś takiego. Świetnie Twój brązowy zmieniłaś ... zieleń jest dla niego bardzo korzystna, jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda temat wdzięczny, do tego ja kocham domki wszelkiej maści

      Usuń
  3. Coś pięknego!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chyba pierwszy raz biorę w takim wyzwaniu udział. Może złapie bakcyla 😀

      Usuń
  4. Cudnie :) Powodzenia w wyzwaniu na blogu Tworzę w jednym kolorze. Syla

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kompozycja i kolory :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca- idealnie wpisuje się w nasze Zielone wyzwanie ;-) Dziękuję za udział- DT Tworze w jednym kolorze- Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Tworze w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)