Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 27 lutego 2020

Ciekawe gdzie mieszkają

krasnoludki?
Jak myślicie?
Przecież nawet tak łagodnej zimy nie mogą pod grzybami!
Bo tychże niewiele ... i jednak zimno.
Z myślą o nich i ich kolegach skrzatach wykonałam domki ... na razie dwa, ale myślę że dzieciaki na zajęciach powiększą tę liczbę.
Domki mają niecałe 10 cm. Wykonane są na bazie plastikowego kieliszka do wódki.



Pozdrawiam serdecznie. 
Dziękuję, że zaglądacie i za każde słówko w komentarzach. 


14 komentarzy:

  1. Genialne. <3 Uwielbiam małe domki, nie wiem czemu, ale je normalnie uwielbiam. hihi Prześliczne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy kolejny raz cosik wspólnego ... ja kocham domki w każdej postaci.

      Usuń
  2. Jestem nimi zauroczona :) Genialne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takich ślicznych na pewno zamieszkają 😀 . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz skrzaty do Was przybędą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech przybywają, w razie co dorobię domków ;)

      Usuń
  5. Wiadomo w cudownych domkach...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem jajek, które tworzysz ... są cudowne! Teraz doszły jeszcze te domki ... chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też jestem pod wrażeniem Twoich :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)