Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 17 lutego 2020

Przyszedł czas

na inne.
Musi być chociaż jedno z zastosowaniem mgiełek. Zawsze gdy je zastosuję zastanawiam się czy ja to lubię. Niby w akwareli lubię ten element zaskoczenia, ale przy mgiełkach chyba nie bardzo.
One dla mnie są kompletnie wariackie.  Mają jedną zasadniczą zaletę,  Barwią szybko i docierają do wszystkich zakamarków. Pędzlem trzeba się nieźle namachać, aby dojść do wszystkich miejsc.
Czyli chyba jednak lubię. 
Co prawda bardzo rzadko osiągam po spryskaniu efekt, który mnie zadowala, więc i tak potem macham.
Jajo z czterech stron, no bo każda jest inna.





Na tym zakończę aktualne zmagania z jajami. 
Pozdrawiam wszystkich ...

26 komentarzy:

  1. To jajo niezwykle mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne.
    Dopiero jedno jajo zmediowałam, ale nauczyłam się, że mgiełki na jajach wyglądają ślicznie. Można je rozcieńczać spryskując wodą. Wymądrzam się, ale spodobało mi się to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu masz rację, tyle że one moim zdaniem i tak żyją swoim życiem. Co oczywiście jest jednocześnie ich wadą i zaletą. Myślę, że jak we wszystkim trzeba mieć sporą wprawę. Ja prac tego typu robię niewiele, teraz potrzebuję bo takie będą zajęcia. Myślę też że jak ktoś ma tych mediów pod dostatkiem to też inaczej to wygląda. Ja muszę raczej z tego co pod ręką, czyli jak zwykle coś z niczego.

      Usuń
  3. Cóż mogę napisać - jestem zachwycona urodą jaja. Ta technika jest mi obca ale oglądać takie cudowności to lubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajo jest superanckie........malujesz Beatko na zamówienie? Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej technice nigdy do końca nie wiadomo jak wyjdzie. Stąd raczej odwrotnie, można nabyć co pokazane

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam jajo, nie znam sposobów mediowania, ale efekt jest piękny.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tej technice podoba mi sie to, że jednocześnie zawsze zaskakuje, ale też można tak długo się bawić aż osiągnie sie efekt oczekiwany.

      Usuń
  10. FANTASTYCZNE!!! Najbardziej podoba mi się tam gdzie są motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Apetyczne to jajo! Mgiełka, nie mgiełka - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne małe arcydzieło aż się na chwilę nad nim zawiesiłam. CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna praca, pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale postaram się wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)