Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 12 lutego 2020

Kolejna

kwiatowa.
Nie pytajcie jakie to kwiaty, bo nie mam zielonego pojęcia.
Usiadłam i malnęłam, to co mi spod pędzla wyszło.
Z tego też powodu nie wiem czy takowe kwiaty w realu istnieją,  ale jakie to ma znaczenie?





Pozdrawiam i bardzo dziękuję za każde słówko.  

6 komentarzy:

  1. To nie ma znaczenia gdy są , tak jak w tym przypadku piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma znaczenia, to sztuka, a dzięki sztuce odkrywamy nowy świat. :) Super piękne kwiaty, super piękne barwy, masz ogromny talent. :) Uściski, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, takie słowa dodają skrzydeł

      Usuń
  3. Mają trochę "coś" z maków. Ale najważniejsze, że piękne, delikatne. Gdy patrzę na Twoje prace to aż mi się chce sięgnąć po pędzel. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwytaj za pędzel koniecznie .. cieszę się, że mogę zachęcić

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)