Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 28 kwietnia 2020

Ostatnio mam fazę

Na malowanie.
Jeszcze trochę i trzeba będzie chować pędzle przede mną 🤣
Zaczęło się od malowania mieszkania, potem kilka słoików,  meble pojedyńcze., itd.
Teraz przyszedł czas na drzwi.
Na pierwszy ogień poszły drzwi do spiżarni.

Tym sposobem mam drzwi do dom(k)owej spiżarni,  nie jestem pewna czy pasuje mi kolor drzwi ... Ale jakby co to przemaluję 😁




Kajo mój wnuk chyba złapał bakcyla ... pomalował dla mamy arbuza do kuchni. 


Pozdrawiam serdecznie, oby szybko było normalnie, bo zamaluję cały dom 😂


11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Domkowe klimaty przepiękne! Drzwi mega oryginalnie teraz wyglądają:)
    I arbuz mnie urzekł niesamowicie!!! Brawa dla wnuka - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drzwi kapitalne!!! Po co chować pędzle jak tak świetnie Ci to wychodzi :)
    Arbuz wnuka, superowski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje fazy, bo ja też tak mam. Serwujesz nam przegląd różnych technik i każdy znajdzie coś cudownego. Masz milion talentów i jeszcze świat przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym światem to przesada, skoro dotychczas mnie nie zauważył to chyba tak zostanie ;)

      Usuń
  5. Jakie odjechane drzwi! Moje jeszcze nie zamalowane, to błąd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehehehe Hana jak zobaczyłam te drzwi, to od razu pomyślałam o tobie, no że masz jeszcze nie malowane ;)

      Usuń
    2. No to do roboty, na co czekasz Hana?

      Usuń
  6. cudowne drzwi, a arbuz mega mlody zmalowal!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)