Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 22 kwietnia 2020

Szafka maleńka

i bardzo zniszczona.
Znaleziona kiedyś na jakimś śmietniku.
Niestety bez jednej szufladki.
Pewnie osoby, które odnawiają meble po prostu szufladkę by zamówiły u stolarza lub wykonały same .
Ja w takich przypadkach kombinuję.
Tak było i tym razem.
Mebelek był specyficzny, dół bardzo ciemny, blat jasny, zniszczony i potraktowany bestialsko.
No i brak szufladki.
Postanowiłam ją tylko nieco przeszlifować i pomalować na biało z przetarciami w kolorze ciemnej zieleni.
Miejsca przetarć pomalowałam zielenią i ...
No właśnie ...
Okazało się, że nie mam białej farby do drewna, mam swoje akryle ... Ale przecież nie pomaluję mebla tubą farby.
Do najbliższego sklepu mam 8 km, jest kwarantanna, nie chce mi się jechać.
Co tu zrobić?
Przypomniałam sobie, że po malowaniu ścian ( właśnie skończyłam malować mieszkanie w niedzielę) została reszta białej.
To dawaj, pomalowałam, przetarłam i pociągnęłam lakierem akrylowym.
Absolutna profanacja!
Potem reszteczka papieru ryżowego,  trochę kwiatków musiałam domalować,  bo jednak naprawdę było mało tego papieru. Pomalowałam tło, popryskałam pociapałam i jest.
Ale co z brakiem szufladki?
Znalazłam koszyczek,  pomalowałam na biało i mam mebelek do odkładania podręcznych butów... a w szufladce akcesoria do czyszczenia.


I co może być?
Mnie pasuje. 

16 komentarzy:

  1. Przepiękna! Tchnęłaś w nią nowe życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałaś jej drugie życie, wspaniała sprawa, brawo Ty! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa szafeczki, jak ja lubię takie przeróbki.
    Serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie perełka. Wygląda, jakby taka się urodziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jednak nie urodziła się taka, trzeba było jej pomóc ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, może być! Genialny mebel! Prawdziwa Artystka!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)