Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 30 stycznia 2013

Dwie... czarne

pozłocone akrylem, w kolorze starego złota.
Obydwie to kobiety ... nie należące do tzw "grzecznych", a czy są grzeszne? Nie... po prostu czarujące...
Kogo chcą sobą oczarować? Jak myślicie?

Pierwsza odziana w same koronki ( nie pokazywać dzieciom ;) nie ma bielizny! )





Druga w zasadzie kompletnie ubrana... a jednak czaruje... i tę pracę dokładam do rozdawajki





Pozdrawiam i ciągle zapraszam na moją rozdawajkę  


32 komentarze:

  1. Dwie...czarne i dwie...niezwykłe. To nie one a Ty czarujesz swoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... takie komentarze dają mi motywację ...

      Usuń
  2. Cuda, cuda, cuda... obie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo jedna z nich ma szanse być u Ciebie :)

      Usuń
  3. Niezwykłe!
    Może szczęście dopisze mi w rozdawajce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczę że wygram tym bardziej że takie cudo dołączyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie... one tajemnicze takie... cudne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podobają... skoro jedną dałam do rozdawajki :)

      Usuń
  6. Hmm... bardzo seksownie zamotane:)), ale czaru i wdzięku im nie brakuje.
    Dzieciom bezwzględnie nie pokazywać:)))
    To już jutro? :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jutro? 19.02! Jeszcze trochę dojdzie różności ;)

      Usuń
    2. Jutro to ja :))) Czyli może Ty:))
      A na Twoje cuda czekam bardzo niecierpliwie:)))

      Usuń
    3. Bardzo bym chciała być tą wybraną u Ciebie!

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że mi się poszczęści w Twojej zabawie :) Bo panna czarująca (obie zresztą), a i reszta prezentów bardzo atrakcyjna :)

    Widzę, że wiosnę zaklinasz nowym, kwiatowym tłem bloga :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie zaklinam... ale kolor mi bardzo był już potrzebny :)))

      Usuń
  8. Moim zdaniem urok kobiety tkwi w jej tajemniczości:)Bardzo zmysłowe kobietki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomite, a ten Michael kilka postów niżej swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmysłowe kobietki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza, chyba przez koronkę kojarzy mi się z dostojna Włoszką

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)